کد خبر: ۵۰۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
امام جمعه نهاوند بااشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: آمریکا سیلی محکم‌تری را دوم اسفند خواهد خورد.

مردم با حضور در انتخابات سیلی محکم تری به صورت دشمنان خواهند زد

 

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی پیش از ظهر سه شنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن نهاوند اظهار کرد: مردم ما ولایت مدار هستند و ثابت کردند که در هر شرایط به پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مردم ما با وجود همه سختی‌ها ایستاده‌اند و هرگز نخواهند گذاشت دشمن از شرایط سو استفاده کند، گفت: نهال انقلاب ما در سخت‌ترین شرایط با خون جوانان و شهدای گرانقدر آبیاری شد و امروز به درختی قدرتمند تبدیل شده است.

امام جمعه نهاوند گفت: امروز مردم نهاوند به شکرانه انقلاب اسلامی و با وجود محدودیت‌ها زیر بارش برف به میدان آمدند و این مهم تداوم پیدا خواهد کرد و و سیلی اصلی و محکم‌تر را در دوم اسفند ماه پای صندوق‌های رأی به دشمن خواهند زد.

فرماندار نهاوند نیز در ادامه گفت: مردم ما قاسم سلیمانی وار نشان دادند که حماسه سازان تاریخ هستند.

مراد ناصری با تاکید بر اینکه ۲۲ بهمن دستاوردهای بزرگی داشت چراکه برخاسته از دل ملتی منسجم و متحد در برابر بیگانگان بود، گفت :۲۲ بهمن، خون به ناحق ریخته سردار سلیمانی و بصیرت مردم حماسه ساز شد.

فرماندار نهاوند خاطرنشان کرد: دومین دستاورد ۲۲ بهمن اتحاد و همدلی میان امت حزب الهی ایران بود که اقوام مختلف ایران اعم از ترک و کرد و بلوچ و لر را در کنار هم برای ابادانی و استقلال ایران به پا داشت.

وی گفت: حماسه‌ای دیگر در تراز تاریخ نهاوند در ۲ اسفندماه باحضور مردم در انتخابات رقم می‌خورد و سیلی محکم‌تری به صورت دشمنان خواهند زد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار