کد خبر: ۵۰۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
مراسم چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش از سوی راهپیمایان در بندرعباس آغاز شد.

آغاز راهپیمایی ۲۲بهمن با گرامیداشت یاد سردار سلیمانی در بندرعباس

 

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گرامیداشت سردار شهید سلیمانی همزمان با سراسر کشور در بندرعباس و شهرستان‌های استان هرمزگان در کنار خلیج فارس برگزار شد.

مردم ولایتمدار استان هرمزگان جشن پیروزی انقلاب اسلامی را با شور و اشتیاقی بیش از همیشه برگزار کردند و با سردادن شعارهای انقلابی مجدداً با امام راحل، شهیدان انقلاب و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

همزمان در بخش‌ها، شهرها و شهرستان‌ها و تمامی روستاهای هرمزگان، شهروندان مراسم گرامیداشت روز پیروزی انقلاب اسلام را برگزار کردند و در بندرعباس نیز شهروندان بندرعباسی از ساعت ۹:۳۰ صبح از مسیرهای اعلام شده را به سوی بلوار ساحلی و پشت فرمانداری بندرعباس حرکت کرده‌اند.

مراسم چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی مصادف شده، با گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده شهید نیروی قدس سپاه و دیگر همرزمان شهیدش در جبهه مقاومت از سوی راهپیمایان آغاز شد. راهپیمایان با در دست داشتن تصاویری از شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت، در آستانه ورود نظام به چهل و یک سالگی بار دیگر اعلام کردند که قدردان شهدای مقاومت هستند. شرکت ورزشکاران، دانش آموزان، دانشجویان، کودکان و نوجوانان وجانبازان جلوه‌هایی از حضورپر افتخار مردمی بود.

سخنران روز راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن حجت‌الاسلام سعیدی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا خواهد بود. اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری، برپایی موکب‌ها و غرفه‌های عکس، پوستر و نقاشی، گل‌باران مراسم توسط بالگرد نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی بخش دیگری از برنامه‌های مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در بندرعباس است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار