کد خبر: ۵۰۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: از مهمترین ویژگی‌های دهه فجر امسال این است که راهپیمایی یوم اللّه ۲۲ بهمن مقدمه حضور پرصلابت مردم در انتخابات است.

یوم اللّه ۲۲ بهمن مقدمه حضور پرصلابت مردم در انتخابات است

 

علی صالحی صبح سه شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: سیل جمعیت و راهپیمایی شکوهمند مردم بزرگ ایران، پیام‌های مختلفی به‌ویژه برای آمریکا و اذناب آن دارد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان افزود: مهم‌ترین پیام این حرکت باشکوه و عظیم مردم ایران این است که ملت بزرگ ما هرگز در برابر فشارها، تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان تسلیم نخواهد شد و تحت رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حرکت عظیمی را که حضرت امام (قدس‌الله نفسه الزکیه) آغاز کردند، ادامه خواهد داد.

وی در ادامه گفت: مردمی که در تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی عزیز با آن عظمت وصف‌ناشدنی حضور یافتند، در صحنه ۲۲ بهمن نیز قاطعانه هوشیاری و موقعیت شناسی خود را به نمایش گذاشتند.

وی خاطر نشان کرد: در این ایام مبارک به انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز نزدیک می‌شویم که به توفیق الهی؛ مردم ما در این عرصه هم حضور پرشور خواهند داشت و این موضوع نیز از دیگر ویژگی‌های دهه فجر امسال است که راهپیمایی یوم اللّه ۲۲ بهمن مقدمه حضور پرصلابت مردم در انتخابات است.

صالحی در ادامه از استقرار غرفه دادگستری کل استان هرمزگان در مسیر راهپیمایی یوم اللّه ۲۲ بهمن شهرستان بندرعباس خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بیان داشت: ارائه مشاوره رایگان حقوقی و قضائی، امکان ثبت نام برای دیدار مردمی با رئیس کل دادگستری و مسئولین قضائی استان، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر، جلب مشارکت‌های مردمی برای طرح بخشایش فاطمی و برگزاری مسابقات گوناگون به همراه موکب پذیرایی از جمله برنامه‌های این غرفه است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار