کد خبر: ۵۰۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: همدلی مردم و وفاداری ملت به انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به بهترین شکل و با حضور گسترده، متجلی شد.

همدلی ملت و وفاداری امت به انقلاب در راهپیمایی امروز متجلی شد

سردار محسن کریمی صبح سه شنبه در جریان حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر اراک، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد و مردم در هوای سرد و بارانی از زن و مرد و کوچک و بزرگ، در این راهپیمایی حضور پیدا کردند که باید به مردم برای این حضور پرشور احسنت گفت.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: امسال حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دو وجهی بود، در حقیقت هم حمایت خود را از نظام و انقلاب اعلام کردند و هم یاد و خاطره سردار شهید، سپهبد سلیمانی که در چهلمین روز شهادت وی قرار داریم و سایر شهدا را گرامی داشتند.

کریمی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در شهادت شهید سلیمانی فرمودند که حضور گسترده مردم در تشییع این شهید، نشان داد که مردم به نظام و انقلاب خود پایبند هستند و امروز نیز این مهم یک بار دیگر ثابت شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: به جرأت می‌توان گفت امسال جمعیت راهپیمایان ۲۲ بهمن چند برابر سال گذشته بود و از همه قشری در این راهپیمایی حضور داشتند که تجلی همدلی و وفاداری مردم به انقلاب است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار