کد خبر: ۵۰۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳
مشاور نیروی قدس سپاه با بیان اینکه جوانان مازندران دلیران خطه خان طومان هستند، گفت: پیروان مکتب سلیمانی و مدافعان حرم نعمتی برای کشور هستند.

جوانان مازندران دلیران خطه خان طومان هستند

 

سردار عبدالفتاح اهوازیان ظهر سه شنبه در جمع راهپیمایان یوم‌الله ۲۲ بهمن در شهرستان قائم‌شهر، با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب معنوی و فرهنگی بود، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی خروجی‌های ۴۰ ساله انقلاب، دیگر قابل شمارش نیست.

همرزم سردار شهید سلیمانی، با بیان اینکه ممکن است کاستی‌هایی وجود داشته‌باشد، افزود: بچه‌های ما در خط ولایت ذوب شدند، ما ۸ سال جنگیدیم و بهترین بچه‌های ما به جبهه رفتند و معلم ما شدند.

اهوازیان جوانان مازندرانی را دلیران خطه خان‌طومان نامید و گفت: رزمندگانی که در خان‌طومان جنگیدند پیروان مکتب قاسم سلیمانی بودند چراکه حاج قاسم یک مکتب است و مکتب سلیمانی‌ها یعنی مدافعین حرم و بچه‌های شهادت طلبی که برای کشور ما نعمت هستند.

وی در روز اربعین شهید سلیمانی، خصوصیات بارز این شهید را برشمرد و افزود: سردار سلیمانی مرد ولایت و شهدا و ساده‌زیست بود و برای دفاع از ولایت و مردم و کمک به مردمش از جانش هم دریغ نمی‌کرد.

اهوازیان، با بیان اینکه حاج قاسم سینه‌زن و نوحه‌خوان نمی‌خواهد، گفت: ما انتقام قاسم سلیمانی را خواهیم گرفت و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی همان ضربه مهلک به دشمن خواهد بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار