کد خبر: ۵۰۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
‌ نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: انقلاب اسلامی بر سه ضلع نورانی رهبری، اسلام و مردم استوار بوده و امروز موفق به شکستن قدرت های پوشالی استکبار جهانی شده است.

‌ انقلاب اسلامی بر سه ضلع رهبری، اسلام و مردم استوار است

 

آیت الله رسول فلاحتی صبح سه شنبه در جمع راهپیمایی کنندگان ۲۲ بهمن در میدان شهدای ذهاب رشت با بیان اینکه نسل امروز با وجود اینکه امام راحل، انقلاب و جنگ تحمیلی را ندیده‌اند عاشقانه در مسیر حفاظت از آرمان‌های انقلاب اسلامی گام می بردارند، اظهار کرد: با گذشت ۴۱ سال از عمر انقلاب اسلامی شاهد نسل‌هایی هستیم که دوران اول انقلاب، امام راحل و جنگ تحمیلی را ندیده اما عاشقانه تا پای جان از نظام جمهوری اسلامی حفاظت می‌کنند.

امام جمعه رشت با قدردانی از حضور پرشور مردم به رغم بارش سنگین برف در راهپیمایی ۲۲ بهمن و اربعین شهادت سردار دل‌ها از ۲۲ بهمن به عنوان روزی مبارک در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: مردم ایران در سال ۵۷ دست رد به طاغوت زدند و طومار چندین هزار ساله رژیم شاهنشاهی را پیچیده و امروز جایگاه اصلی خود را در دنیا یافته است.

وی عدم وجود رهبری عالم و آگاه را از جمله عوامل سقوط انقلاب فرانسه و سایر انقلاب‌های کوچک و بزرگ جهان عنوان کرد و افزود: این انقلاب‌ها با نادیده گرفتن مردم به زباله دار تاریخ پیوسته و چیزی جز ننگ و سیه روزی از آنها به یادگار نمانده است.

آیت الله فلاحتی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر پایه سه ضلع نورانی اسلام، مردم و رهبری آگاه و بصیر استوار است، گفت: به رغم وجود تحریم‌های ظالمانه، مشکلات داخلی و زالوصفتانی که در داخل به دنبال ترویج گفتمان غربی برای انحراف مسیر مردم از آرمان‌های انقلاب هستند شاهد رویش‌های جدید و افتخارآمیز در داخل و حتی فراتر از مرزهای جغرافیایی منطقه‌ای و بین المللی هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان تصریح کرد: مردم ما مسلمان و معتقد بر آرمان‌های الهی هستند و بر این اساس با وجود تقدیم شهدای بسیار خم به ابرو نیاورده و با امام راحل و در مسیر اسلام و قرآن در کنار همه سختی‌ها پیمان بسته‌اند.

وی حضور سبز مردم گیلان در چنین روز برفی را مشت محکمی بر دهان تمام قدرت‌های سلطه گر و پوشالی جهانی دانست و افزود: وجود این سه ضلع نورانی سبب می‌شود خداوند نگاه رحمت آمیزی به ملت ایران و انقلاب اسلامی داشته و این حکومت دینی را با دست توانمند مردم هوشمند و درایت رهبر معظم انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) پیوند دهند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار