کد خبر: ۵۰۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات در سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد هستند.

۱۶۵۰۰ نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در استان هستند

 

احد جمالی بعدازظهر دوشنبه در نشست هم اندیشی عوامل اجرایی حوزه انتخابات گچساران و باشت افزود: در مناطق مختلف استان ۸۰۷ شعبه اخذ رأی برای برگزاری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه امسال پیش بینی شده است.

وی بیان داشت: مجریان برگزاری انتخابات باید قانونمداری را سرلوحه کار خود قرار دهند و اصل بی طرفی و شفاف سازی، سلامت و امنیت را طبق قانون رعایت کنند.

جمالی افزود: انتخابات آبرو و حیثیت کشور است و به همین دلیل از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و همه وظیفه داریم که شرایط امن، سالم و توأم با آرامش را برای حضور گسترده مردم پای صندوق‌های اخذ رأی فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به تجربیات گذشته انتخابات خوبی با حضور حداکثری در استان برگزار خواهد شد و متولیان امر انتخابات نیز آموزش‌های لازم را فراگرفتند.

جمالی افزود: تیم آموزشی در زمینه برگزاری انتخابات تاکنون خوب عمل کرده و شورای تأمین استان تاکنون امنیت و وحدت خوبی در مرکز استان و شهرستانها در زمینه انتخابات برقرار کرده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار