کد خبر: ۵۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
حضور پرشور کرمانشاهی های غیور در گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب و چهلم شهدای مقاومت جلوه‌های بصیرت را در چهره زیبای ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.

نمایش جلوه‌های بصیرت در چهره زیبای ایران اسلامی

 

دسته دسته و گروه گروه از هر عقیده و مرامی و از هر حزب و جناحی برای شرکت در جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی خود را به میعادگاه رسانده بودند.

کرمانشاهی‌ها در سرمای شدید بهمن ماه ساعت‌ها قبل از شروع رسمی راهپیمایی ۲۲ بهمن در مکان‌های مشخص شده با شور و حال خاصی حاضر بودند.



آنها پر جمعیت تر و پرشورتر از سالهای گذشته در جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حاضر شده بودند تا پاسخ دندان شکن و قاطعی به بیگانگان و دشمنان این مرز و بوم بدهند.

جمعیتی عظیم با روحیه انقلابی و استقامت کامل که امروز میدان آزادی کرمانشاه شاهد آن بود زنده و پویایی انقلاب اسلامی را در ۴۱ سالگی اش به رخ جهانیان کشید.

حضور پرشور گروه‌های مختلف مردم از جمله علما و روحانیون، کارمندان، اصناف و بازاریان، دانشجویان و دانش آموزان و… جلوه‌های خاصی از وحدت و همدلی مردم را به نمایش گذاشت.

امسال اما مردم انگیزه مضاعفی برای حضور در این مراسم داشتند، آنها با در دست داشتن عکس‌هایی از شهدای مقاومت یاد و خاطره رشادت‌های آنها را گرامی داشتند و به دشمن نشان دادند که راه آنها را محکم‌تر و با اراده‌ای مقاوم‌تر از قبل ادامه می‌دهند.

در حاشیه این راهپیمایی غرفه‌هایی برپا شده بود که با استقبال راهپیمایی کنندگان همراه بود؛ یکی از این غرفه‌ها هدف قرار دادن پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق توسط مردم بود که به وسیله "دارت " انجام می‌شد، یکی دیگر درباره پاسخ مکتوب مردم به اینکه چطور سردار سلیمانی شویم و دیگری غرفه خطاطی بود که شعارهای پر تکرار مردمی با عنوان‌هایی چون "من سرباز حاج قاسم سلیمانی هستم"، خطاطی می‌شد.

‌گلباران هوایی شرکت کننده ها و لگدمال شدن پرچم‌های آمریکا و انگلیس زیر پای شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز از حاشیه‌های جالب این مراسم بود.

همچنین شرکت کنندگان در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن، دست نوشته‌هایی با مضامینی مربوط به سردار سلیمانی و دفاع از انقلاب و مقام معظم رهبری و لزوم شرکت در انتخابات را در دست داشتند.

گفتنی است در این راهپیمایی دو مسیر یکی چهار راه مدرس به سمت میدان آزادی و دیگری سه راهی ۲۲ بهمن تا میدان آزادی تعیین شده بود که این خیابان‌ها مملو از جمعیت پرشور مردم بود.

حماسه آفرینان راهپیمایی ۲۲ بهمن در این مراسم شعارهای "حزب فقط حزب علی رهبر فقط سید علی / مرگ بر آمریکا، بهار آزادیه جای امام خالیه، الله اکبر و…" سر می‌دادند.

سخنان حجت الاسلام صادقی، معاون فرهنگی قوه قضائیه, پایان بخش این مراسم بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار