کد خبر: ۵۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه گفت: اگر ما دیپلماسی انقلابی داشته باشیم دشمن عقب نشینی می‌کند.

دیپلماسی انقلابی منجر به عقب نشینی دشمنان می شود

 

 حجت الاسلام علی رضایی پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن جیرفت اظهار کرد: یاد شهدای مقاومت که چهلمین روز شهادتشان با سالروز پیروزی انقلاب مصادف شده است را گرامی می‌داریم.

وی به رشادت‌ها و دلاوری‌های سردار شهید سلیمانی برای مبارزه با استکبار اشاره کرد و افزود: راه شهید سلیمانی متوقف نشده و مکتب و تفکرش ادامه دارد.

رضایی گفت: علیرغم تلاش‌های دشمنان امسال هم چهل و یکمین سالگرد انقلاب را جشن گرفتیم و سال‌های سال دشمنان باید شاهد جشن پیروزی انقلاب و حتی جشن نابودی آمریکا و اسرائیل باشند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران از کربلا نشأت گرفته است، افزود: اسلام زیربنای انقلاب اسلامی ایران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب افزود: در ایران مردم در استقرار نظام مشارکت دارند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در آئین تشییع سردار شهید سلیمانی اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی تربیت شده مکتب امام و اسلام است و اربا اربای بدن این سردار دلاور جهان اسلام قیامت به پا کرد.

وی با اشاره به اینکه ایران در زمینه توسعه موشکی، پهباد و جنگنده‌های جنگی در اوج قرار دارد، افزود: این مساله در هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد مشاهده کردید و این در حالیست که دشمنان در برابر شکست هیبتشان هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند.

رضایی با اشاره به اینکه مردم با حضور گسترده در آئین تشییع سردار سلیمانی نشان دادند پشتیبان انقلاب هستند.

وی با اشاره به اینکه زنده بودن سردار سلیمانی ضرر کمتری برای دشمنان داشت، افزود: رهبری و مدیریت نظام از دیگر عواملی است که نقش بسزایی در پیروزی انقلاب داشت. امروز وجود مقام معظم رهبری یک نعمت بزرگ الهی است.

وی با تاکید بر لزوم پایبندی به آرمان‌های نظام و انقلاب گفت: متأسفانه برخی خواص عوامل نفوذ بیگانه بوده و مسیری را طی می‌کنند که مورد تأیید مقام معظم رهبری نیست.

رضایی با اشاره به اینکه همگان باید پشت سر رهبری حرکت کرده و به فرمایشات ایشان عمل کنند، بیان کرد: دلیل محبوبیت حاج قاسم بین با ولایت است.

وی به فرمایش رهبری مبنی بر اینکه اگر برجام را پاره کنند ما هم آن را آتش می زنیم، گفت: چرا برخی به فرمایشات رهبری عمل نمی‌کنند؟

رضایی تصریح کرد: در حالی برخی در داخل کشور برای آمریکا نامه می‌نویسند که رهبر معظم بر انتقام سخت در به شهادت سردار سلیمانی تاکید کردند.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت‌های کشور را مدیون اسلام هستیم نه برجام، افزود: ما به برکت نظام و اسلام پیروز می‌شویم و اگر دیپلماسی انقلابی داشته باشیم دشمن عقب نشینی می‌کند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار