کد خبر: ۵۰۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه این فجر، فجر سلیمانی است، گفت: سردار شهید سلیمانی نگذاشت خواب آمریکا در خاورمیانه محقق شود.

سردار شهید سلیمانی مانع از تحقق خواب آمریکا در خاورمیانه شد

 

آیت الله سید احمد خاتمی پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در کرمان با اشاره به اینکه امسال از راهپیمایی‌های ۴۰ سال گذشته متمایز است، اظهار داشت: این فجر، فجر سلیمانی است، سلیمانی که به رزمندگان این دیار می‌بالید سرانجام وصیت کرد در کرمان آرام بگیرد.

وی با اشاره به حضور هفت میلیونی مردم در تشییع سردار شهید سلیمانی در تهران و هفت میلیون نفر در کرمان اظهار داشت: مسئله حاج قاسم، مسئله فرد نیست بلکه یک جریان و مکتب است لذا مقام معظم رهبری از مکتب سلیمانی یاد کردند به این معنا که این مکتب بماند.

خاتمی با اشاره به اینکه یاد شهید سلیمانی یعنی اخلاص و توجه به امر ولایت، ادامه داد: بیش از ۴۰ سال حاج قاسم لباس رزم را در نیاورد و در همین لباس هم به شهادت رسید.

وی با اشاره به اینکه سردار شهید سلیمانی نگذاشت خواب آمریکا در خاورمیانه محقق شود، گفت: یاد حاج قاسم به معنای یاد مقاومت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه سردار سلیمانی احیاگر فرهنگ شهادت است، ادامه داد: یاد حاج قاسم یاد ولایت است؛ حاج قاسم نماد مبارزه با استکبار است.

حضور در انتخابات مانور مردمی بودن نظام است

وی با بیان این مطلب که چند روز دیگر مردم در یک امتحان بزرگ شرکت می‌کنند، ادامه داد: حضور در انتخابات تکمیل کننده راهپیمائی امروز است، حضور پای صندوق‌های رأی، در واقع رأی مجدد به انقلاب اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه حضور پای صندوق‌های رأی، بیعت با نظام، انقلاب و شهیدان است، افزود: حضور پای صندوق‌ها یک تکلیف است که در نقطه مقابل این آزادی در زمان پهلوی وجود نداشت.

خاتمی با بیان این مطلب که حضور در انتخابات یعنی ناامید کردن دشمن، اظهار کرد: حضور در انتخابات مانور مردمی بودن نظام است، همچنین مردم در انتخابات باید اصلح را انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه فرد اصلح، انقلابی‌ترین فرد است، اظهار داشت: حضور در انتخابات تقویت قانون مداری و رکن پیشرفت کشور قانون است، تخریب شورای نگهبان تخریب نظام و انقلاب و حرکتی ضد انقلابی است.

معامله قرن یک جنایت در عرصه بین الملل است

خاتمی با اشاره به اینکه معامله قرن ترامپ یک جنایت در عرصه بین المللی است، افزود: سرزمین فلسطین ملک آمریکا نیست برای مقابله با این طرح همه گروه‌ها متحد هستند و این طرح جان نگرفته، مرده است.

امام جمعه موقت تهران عنوان داشت: عربستان خائن حرمین است، راهکار این است که مسلمانان همه باهم متحد شوند و با استکبار مقاله کنند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: راه حل فلسطین این است که سرنوشتشان را به خودشان واگذار کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار