کد خبر: ۵۰۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
مردم استان کردستان در یکی از سردترین روزهای سال و در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر به صحنه آمدند تا با آرمان های انقلاب اسلامی ایران تجدید بیعت کنند.

خروش کردستانی ها در هوای سرد/راه انقلاب ادامه دارد

دمای هوا در بعضی از شهرستان‌های کردستان در صبح امروز سه شنبه مصادف با ۲۲ بهمن ماه به منهای ۱۹ درجه زیر صفر رسید و کردستانی‌ها یکی از روزهای سرد سال را پشت سر گذاشتند.

در این هوای سرد و یخبندان شدید، این اراده آهنین و مستحکم این ملت بود که بار دیگر ثابت کرد که تا پای جان از نظام و انقلاب به بهترین شکل ممکن دفاع می‌کنند.

در سردترین روز سال در استان کردستان معابر و خیابان‌های هسته‌های مرکزی شهرها مملو از جمعیتی بود که بار دیگر آمده بودند تا با پیمان ۴۱ سال قبل خود تجدید بیعت کنند.

آری امروز ملتی به صحنه آمده بودند که علیرغم مشکلات و نارسایی‌های مختلف اقتصادی، یکصدا فریاد می‌زدند که پای انقلاب، امام و رهبری ایستاده اند و لحظه‌ای از این راه و مسیر کنار نخواهند گرفت.

امروز کردستانی‌ها همراه و همگام با دیگر مردم سراسر ایران اسلامی به صحنه آمدند تا چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب خود را جشن گرفته و به جهانیان اعلام کنند که از انقلاب و نظام اسلامی به بهترین شکل ممکن دفاع خواهند کرد.

ساعتی قبل از آغاز راهپیمایی در سنندج و سایر شهرهای استان کردستان مردم با جمع شدن در معابر و با در دست داشتن عکس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خود را مهیای حضور در راهپیمایی می‌کردند.

راهپیمایی در مرکز استان کردستان یعنی شهر سنندج با تجمع مردم در میدان آزادی این شهر آغاز شد و از ساعت ۹ به بعد مردم خود را از خیابان‌های اطراف به میدان آزادی می‌رساندند تا در این روز حماسی حضوری پرشور داشته باشند.

با نزدیک شدن به سال ۱۰ و زمان آغاز راهپیمایی جمعیت زیادی در میدان آزادی و خیابان‌های منتهی به آن جمع شده بودند و مسیر راهپیمایی از میدان آزادی با عبور در خیابان فردوسی به سمت میدان انقلاب و در نهایت خیابان حضرت امام خمینی (ره) آغاز شد.

پیر و جوان، زن و مرد، همه و همه امروز در صحنه دفاع از نظام و انقلاب و در جشن بزرگ مردمی حضور پیدا کرده بودند و یکصدافریاد زدند که در هر شرایطی پای انقلاب و آرمان‌های آن ایستاده اند و لحظه‌ای از این مسیر پشیمان نمی‌شوند.

شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از جمله شعارهای مهم در راهپیمایی امروز مردم در سنندج بود و آنها یکصدا فریاد زدند که راه جهاد و شهادت و حرکت در مسیر سردار شهدی حاج قاسم سلیمانی همچنان ادامه دارد.

کودکان خردسال سنندجی با در دست داشتن پرچم‌های جمهوری اسلامی، زنان غیور و مرزنشین کردستان با مشت‌های گره کرده و مردان همیشه در صحنه این خطه از ایران اسلامی امروز بار دیگر در صحنه دفاع از انقلاب و نظام اسلامی حضور داشتند.

بر اساس گزارش خبرنگاران مهر مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در سایر شهرهای استان کردستان علیرغم وضعیت و شرایط جوی با شور خاصی برگزار شده است.

از شهرستان بیجار و دیواندره خبر می‌رسد که علیرغم دمای هوای منهای ۱۵ درجه ولی مردم همیشه در صحنه این شهرستان نیز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری پرشور از خود به نمایش گذاشته اند.

از بانه و سقز تا مریوان و سروآباد، از قروه و دهگلان تا کامیاران همه امروز یکصدا به صحنه آمدند و با مهر خود پای برگه حضور در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی، ثبات کردند که همواره در دفاع از آرمان‌های خود لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار