کد خبر: ۵۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن به سران استکبار جهانی به ویژه ترامپ نشان می دهد که مردم پشت ولایت هستند و رهبر خود را تنها نمی‌گذارند.

مردم انقلابی ایران همیشه پشتیبان ولایت فقیه هستند

سردار سیدصادق حسینی صبح سه شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: مردم همیشه نشان داده اند که با انقلاب هستند و برای دفاع از کشور خود جان خود را نیز می دهند و برای حضور در صحنه های مختلف نیز سرما، گرما و سختی را نمی شناسند و قابل ستایش هستند.

وی افزود: با بیان اینکه ما نوکر این مردم هستیم و مسئولان هر چه برای این مردم کار کنند کم است، افزود: ملت انقلابی ایران نشان داده اند که انسان های باشرافت، کشور دوست، نظام دوست، انقلاب دوست و مطیع رهبر خود هستند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: پیام این ملت دفاع همه جانبه از کشور است و و پیام راهپیمایی امروز نیز دفاع از خون شهدا به خصوص در راه انتقام گرفتن خون شهید بزرگ اسلام، سردار قاسم سلیمانی است.

سردار حسینی یادآور شد: مردم نشان دادند در بزنگاه‌های انقلاب پای کار هستند و این حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام ملت ایران مبنی بر حمایت از جبهه مقاومت را به جهان می فرستد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار