کد خبر: ۵۰۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
استاندار قزوین گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر وحدت و همدلی آحاد مردم با سلایق مختلف و روز انزجار از تفرقه انگیزان داخلی و دشمنان خارجی است.

۲۲ بهمن نقطه اوج وحدت و همدلی ملت ایران است

هدایت الله جمالی پور در حاشیه راهپیمایی باشکوه مردم قزوین در ۲۲ بهمن اظهار داشت: انقلابی که پایه آن مردم باشد حتماً مورد حمایت مردم هم قرار می‌گیرد هرچند شاید در فرآیند آن اشکالاتی هم دیده شده اما مردم خودشان بنیانگذار انقلاب بوده اند و با رهبری و امام انس و الفت و وابستگی دارند.

وی بیان کرد: متأسفانه نگاهی که در هیئت حاکمه آمریکا از گذشته تاکنون بوده و سردمدارانش آن را بیش از ۴۰ سال ادامه داده اند این بوده که فکر می‌کنند روزی می‌رسد که ملت از انقلاب بازگشته و پشیمان شوند که این نگاه باطل است.

استاندار قزوین تصریح کرد: ملت بخوبی اهداف انقلاب را درک کرده و پای آن ایستاده است البته شاید از ما مسئولان دلخوری و انتقاد دارند که حق هم هست اما نسبتشان با انقلاب و نظام نسبت درستی است و آن را حفظ کرده اند.

وی بیان کرد: پیام مردم همیشه وحدت و انسجام بوه لذا مدیران هم باید این پیام را درک کنند و به آن عمل کنند.

استاندار قزوین یادآوشد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهد حضور همه سلایق و دیدگاه‌ها هستیم و باید از این همبستگی مردم برای تقویت اتحاد مسئولان هم استفاده کنیم و مدیران بدانند در سایه اتحاد، وحدت، کمک و بسیج همه ظرفیت‌ها می‌توانند دل مردم را به دست بیاورند.

وی افزود: باید همانگونه که از استکبار اعلام انزجار می‌کنیم از افراط و تندروی هم دوری کنیم و از کسانی که وحدت جامعه را بر هم می‌زنند اعلام انزجار کنیم.

جمالی پر یادآور شد: راهپیمایی ۲۲ بهمن در واقع اوج وحدت و انسجام و همدلی آحاد مردم با سلایق مختلف و روز انزجار از تفرقه انگیزان داخلی و دشمنان خارجی و کسانی است که با رفتارهای تند و پرخاشگرانه می‌خواهند مردم را نا امید کنند.

وی افزود: انقلابی که متعلق به ملت باشد همه از آن صیانت می‌کنند و راهپیمایی ۲۲ بهمن روز دفاع از انقلاب مردمی است.

استاندار قزوین در خصوص پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن هم گفت: این راهپیمایی دو پیام دارد هم به داخل و هم خارج و دشمنانی که فکر می‌کنند مردم مأیوس شده اند که باید به آن توجه شود.

وی بیان کرد: پیام داخلی به کسانی است که گاه اوقات رفتارهایی انجام می‌دهند که مردم از آینده نا امید شوند و با پیام و رفتار و شعارشان مردم را سرخورده و مأیوس می‌کنند.

جمالی پور گفت: پیام خارجی راهپیمایی هم این است که ملت با همه سختی‌ها و مشکلات هرگز دست از انقلاب و رهبر و نظام خود نخواهد کشید و به آرمانها وفادار است.

استاندار قزوین تصریح کرد: لذا راه عزت و ایستادگی فقط وحدت و همدلی و پرهیز از تفرقه و شعارهای نا امید کننده است.

وی اظهار داشت: امروز این پیام را شنیدیم و ما در دولت و مسئولان استان به آن عمل می‌کنیم و آن را یک دستور کار می‌دانیم که آن ا در دوران مسئولیت خود پیگیری کنیم تا وحدت جامعه دچار آسیب نشود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار