کد خبر: ۵۰۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء گفت: امروز هیچکس دلسوزتر از رهبری برای مردم نیست بنابراین باید گوش به فرمان رهبری و تابع ولایت باشیم.

دلسوزتر از رهبری برای مردم نیست

 

سردار محمدجعفر اسدی صبح امروز در مراسم ۲۲ بهمن جهرم اظهار داشت: شهید سلیمانی بیش از چهل سال خستگی ناپذیر در میدان بود و همه سختی‌ها را تحمل کرد و به این جایگاه رفیع رسید.

وی با بیان اینکه امروز مردم به میدان آمدند تا بگویند اگر در کربلا بودیم به میدان می‌آمدیم و در رکاب امام حسین (ع) می‌جنگیدیم، گفت: محال است تا وقتی ولی فقیه داریم زیر بار ذلت برویم.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه وجود سختی‌هایی نظیر گرانی را قبول داریم، افزود: عدم مدیریت صحیح و جهادی را قبول داریم اما عزم مردم جزم شد تا این یوم الله را مانند قبل گسترده به میدان بیایند.

اسدی تاکید کرد: امروز هیچ کسی دلسوزتر از رهبری برای مردم نیست بنابراین همه باید گوش به فرمان رهبری و تابع ولایت باشیم.

وی ادامه داد: امام به ما بشارت دادند که خورشید در راه است و این پرچم را مردم و رهبری به دست حضرت مهدی (عج) می‌سپارند.

فرمانده تیپ ٣٣ المهدی در هشت سال جنگ تحمیلی ضمن قدردانی از حضور مردم جهرم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تصریح کرد: این غیرت مردانگی شما مردم جهرم قبل از پیروزی انقلاب و همچنان در هشت سال دفاع مقدس و ادوار مختلف ثابت شد و ثابت کردید که پشتیبان نظام هستید.

جانشین شهید سلیمانی در نبرد سوریه با اشاره به اینکه امروز به احترام شهدا در این یوم الله همه دور هم جمع شدیم، بیان داشت: باید دقت کنیم که در آینده مجلسی باشکوه، انقلابی، جهادی و … توسط مردم شکل بگیرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار