کد خبر: ۵۰۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
مردم مسلمان سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی با حضور با شکوه و حماسی خود در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب نشان دادند.

فجر سلیمانی در پایتخت وحدت ایران اسلامی

 

مردم مسلمان سیستان و بلوچستان اعم از شیعه سنی صبح امروز همزمان با سراسر کشور با حضور با شکوه و حماسی خود در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب و امام راحل (ره) به نمایش گذاشتند.

مردم مرزدار سیستان و بلوچستان یک بار دیگر در چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همگام و هم صدا با آحاد ملت ایران با شرکت پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره ۲۲ بهمن سال ۵۷ و شهدای انقلاب و تجدید میثاق با آرمان‌های ارزشمند امام خمینی (ره)، با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، به یاوه گویی های دشمنان این مرز و بوم پاسخی دندان شکن دادند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش‌از ۶۰ نقطه شهری و روستایی سیستان و بلوچستان با حضور پرشور مردم مسلمان این استان اعم از شیعه و سنی و با حضور اقشار مختلف برگزار شد تا برگی زرین دیگری در دفتر حماسه آفرینی انقلاب شکوهمند اسلامی رقم بخورد.

راهپیمایان سیستانی و بلوچ امروز در شهرهای مختلف استان با سر دادن شعارهای استکبار ستیزانه یک بار دیگر در صفوف به هم فشرده میزان همبستگی و اتحاد خود در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقابله با استکبار جهانی را به نمایش گذاشتند.

البته حضور پرشور و شعور مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در راهپیمایی امروز یک پیام مهم دیگر هم داشت، حضور بی نظیر مردم پایتخت وحدت ایران اسلامی در اربعین شهید حاج قاسم سلیمانی نشان داد مردم ما همیشه قدردان شهدا هستند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار