کد خبر: ۵۰۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
اردبیل - رئیس کل دادگستری اردبیل گفت: سعی می‌شود تا پایان سال جاری تعداد شعب شورای حل اختلاف در سراسر استان اردبیل به ۵۰ مورد برسد.

به گزارش آرانیوز، ناصر عتباتی عصر دوشنبه در نشست مشورتی با اعضای هیئت امنای مساجد و معتمدین شهر ثمرین عنوان کرد: در راستای گسترش خدمات قضائی، شعبه شورای حل اختلاف شهر ثمرین راه اندازی شد.

وی در این نشست ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: با راه اندازی شعبه شورای حل اختلاف ویژه شهرستان ثمرین در مجموع ۲۵ شعبه شورای حل اختلاف در مناطق کم برخوردار و محروم راه اندازی شد که سعی می‌شود تا پایان سال این تعداد به ۵۰ شعبه در سراسر استان برسد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در ادامه با اشاره به فرا رسیدن بیست و دوم بهمن ماه حضور گسترده و پرشور مردم در تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی را خنثی کننده توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان نظام اسلامی برشمرد و افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایجاد همدلی و اتحاد در بین مجموعه‌ها در خدمت رسانی مطلوب به مردم بوده است که امروزه شاهد گستره خدمت رسانی در ابعاد مختلف هستیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار