کد خبر: ۵۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
رئیس دیوان عدالت اداری کشور با اشاره به اینکه باید به استقلال اقتصادی برسیم گفت: اقتصاد درون زا با حمایت از کارخانجات ایرانی تحقق پیدا می کند.

به گزارش آرانیوز، حجت الاسلام محمد کاظم بهرامی صبح سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت اربعین سردار سلیمانی با بیان اینکه امام برای احیای اسلام قیام کرد و توانست حکومت طاغوت را نابود کند، اظهار داشت: امام خمینی (ره) به دنبال تصویب قانون کاپیتولاسیون که برای ملت ایران ذلت بود اعتراض کرد تا سرانجام منجر به تبعید ایشان شد.

وی افزود: امام خمینی (ره) عارفی مجتهد بود و وقتی مردم پی بردند که امام خمینی (ره) صلاح ملت را می‌خواهد به ایشان پیوستند و در مدت ۱۵ سال تبعید نه تنها ارتباط ملت با امام خمینی (ره) قطع نشد بلکه جبهه مردمی علیه براندازی حکومت طاغوت تشکیل شد.

امام فرهنگ ما می‌توانیم را به ملت ایران آموخت

ریاست دیوان عدالت اداری کشور گفت: رژیم طاغوت ملت ایران را ناکارآمد در انجام کارها می‌دانست ولیکن امام خمینی (ره) فرهنگ "ما می‌توانیم" را به مردم ایران آموخت، پیش از آن آمریکایی‌ها تصمیم گیرنده در کشور بودند.

وی تصریح کرد: امروز با تکیه به قدرت الهی پهباد آمریکایی ساقط می‌شود و پایگاه نظامی آمریکا با موشک مورد هدف قرار می‌گیرد ولیکن آمریکایی‌ها از خجالت سخنی به میان نمی‌آورند.

حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه ملتی که در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می‌کند قهرمان واقعی جبهه مقاومت است، گفت: پیروزی انقلاب در برابر طاغوت معجزه الهی بود، پیروزی در جنگ تحمیلی معجزه الهی بود، این‌ها نوید بخش وعده الهی به مسلمانان است.

با رهبری سردار سلیمانی داعش ریشه کن شد

وی تصریح کرد: زمانی که آمریکا به بهانه نابودی ایران گروهک‌های مختلفی را تشکیل داد و در عراق و سوریه آشوب ایجاد کردند سردار سلیمانی و مدافعان حرم به مبارزه برخاستند و به دنبال آن جوانان مجاهد کشورهای دیگر نیز بسیج شدند و به رهبری سردار سلیمانی داعش ریشه کن شد، بنابراین مکتب سردار سلیمانی باید تداوم داشته باشد.

ریاست دیوان عدالت اداری کشور گفت: حضور جمعیت میلیونی از طیف مختلف در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی شبیه به یک معجزه بود، سردار سلیمانی مخلصانه و شجاعانه داعش که مخلص آمریکایی‌ها بود را از ریشه نابود کرد و با دستور پست ترین انسان به شهادت رسید.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند سردار سلمیانی صدها بار در معرض شهادت قرار گرفتند اما همانگونه که جهادش بزرگ بود شهادت سردار سلیمانی نیز بزرگ شد.

حجت الاسلام بهرامی خاطرنشان کرد: آمریکا برای شکسته شدن جبهه مقاومت نقشه کشیده است ولیکن مقام معظم رهبری با سکانداری کشور تمام توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند وگرنه در ایران نیز به مانند سوریه و عراق و لبنان آشوب ایجاد می‌کرد.

با عزمی راسخ در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنیم

وی تأکید کرد: امروز با عزمی راسخ در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنیم و در روز دوم اسفندماه نیز در صحنه انتخابات شرکت خواهیم کرد و مجلس انقلابی تشکیل می‌دهیم.

ریاست دیوان عدالت اداری کشور گفت: تلاش دشمن از بین بردن استقامت مردم است، باید همانگونه که به استقلال سیاسی رسیده‌ایم به استقلال اقتصادی نیز برسیم، اقتصاد درون زا با حمایت از کارخانجات ایرانی تحقق پیدا می‌کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار