کد خبر: ۵۰۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
مسئول بسیج دانشجویی استان یزد:
یزد ـ مسئول بسیج دانشجویی استان یزد از آغاز نهضت مسئله محوری در دانشگاه های استان یزد خبر داد.

نهضت مسئله محوری در دانشگاه‌های استان یزد آغاز شد

 

علی پورمیرزایی،  در نشستی خبری با اشاره به هدف متعالی انقلاب اسلامی، شکل گیری تمدن اسلامی است، اظهار داشت: اگر قرار باشد تمدن اسلامی شکل بگیرد، دانشگاه و حوزه نقش اساسی در این زمینه دارند و بسیج دانشجویی و بسیج اساتید باید در این مسیر به سمت حل مسائل جامعه پیش بروند.

وی افزود: دانشجو، دانشگاه و بسیج اگر کنار هم قرار بگیرند، می‌توانند مأموریت‌های بسیار مهمی انجام دهند که اصلی ترین آن، کادرسازی برای آینده است.

پورمیرزایی عنوان کرد: بسیج دانشجویی تلاش می‌کند عناصر انقلابی، مؤمن و متخصص که بتوانند پاسخگوی مسائل نظام باشند را تربیت کنند و در این راستا نهضت مسئله محوری در دانشگاه‌های استان یزد آغاز شده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با بیان اینکه این نهضت پنج گام مهم و اساسی را پیگیری می‌کند، بیان کرد: شناخت مسئله، حل مسئله، هسته‌های گفتمان ساز، هسته‌های دانشجویی و هسته‌های اقدام میدانی در این نهضت نقش آفرینی می‌کنند.

وی تصریح کرد: در تلاشیم ریلی آماده کنیم تا نیروهای بسیجی پایان نامه‌های خود را حول محور مسائل استان و کشور تهیه کنند و تلاش ما هدایت دانشجویان به سمت مطالبات تخصصی است که در صورت تحقق آن دانشجو دیگر بازیچه احزاب و گروه‌ها نخواهد شد.

پورمیرزایی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: ۳۰ گروه جهادی در بسیج دانشجویی تشکیل شده که برای حل مسائل حاشیه شهر دوره‌های آموزشی را سپری کرده‌اند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار