کد خبر: ۵۰۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
دبیر ستاد انتخابات استان همدان:
همدان - دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت: نمایندگان فرماندار مستقر در شعب اخذ رأی از بروز تخلف‌های احتمالی جلوگیری کنند.

نمایندگان فرماندار در هرشهرستان مدیران شعب اخذ رای انتخابات هستند

 

، ابوالقاسم الماسی در دوره آموزشی ویژه نمایندگان فرماندار شهرستان همدان در شعب اخذ رأی با تاکید بر قانونمندی نمایندگان فرماندار گفت: نمایندگان فرماندار مسئول و پاسخگوی اصلی در شعب اخذ رأی هستند.

وی با اشاره به ضرورت توجه به حقوق مردم در انتخابات به عنوان حق الناس اظهار داشت: نمایندگان فرماندار باید با هوشیاری، مسائل جانبی را رفع و از بروز تخلف‌های احتمالی جلوگیری کنند.

مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان افزود: حفظ و صیانت آرا، آزادی انتخاب و حفظ آرامش از جمله مواردی است که در روند رأی گیری مورد تاکید است.

الماسی تصریح کرد: گاهی ممکن است یکی از وظایف به ظاهر ساده نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی مورد کم توجهی قرار گرفته و در نهایت موجب آسیب‌های امنیتی، اجتماعی و اقتصادی شود.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به نقش بارز و برجسته نمایندگان فرماندار در مدیریت سایر اعضا شعبه اخذ رأی ادامه داد: نمایندگان فرماندار ضمن تسلط به قانون انتخابات با مجموعه ستادی انتخابات ارتباط داشته باشند.

وی افزود: با تعامل و همکاری همه اعضا مستقر در شعبه اخذ رأی اعم از عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، انتظامی و نمایندگان داوطلبان باید به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند باشیم.

الماسی یادآور شد: تکمیل دقیق صورتجلسه پایانی اخذ رأی یکی از مهمترین وظایف نمایندگان فرماندار و معیار سنجش کار آنهاست که باید در کمال دقت و طبق دستورالعمل‌های قانونی تنظیم شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار