کد خبر: ۵۰۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خبرداد؛
اراک-جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: به مناسبت دهه فجر نزدیک به یک هزار عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در نقاط مختلف استان مرکزی برگزار می‌شود.

برگزاری یک هزار برنامه فرهنگی واجتماعی به مناسبت دهه فجر در مرکزی

 

سرهنگ محسن گلشن زاده روز سه شنبه در نشست تشریح برنامه‌های دهه فجر استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: در دوران انقلاب خدمات قابل توجهی را شاهد بودیم و اولین موهبت خداوند اعطای جمهوری اسلامی و حکومت اسلامی به مردم بود که حکومتی برخاسته از نسل قرآن و جوشیده از پیامبر اکرم و اهل بیت (ع) است.

وی ادامه داد: اسلام مد نظر امام راحل اسلام ناب محمدی بوده و عدالت محوری و عدالت ورزی در جمهوری اسلامی اجرا شده است.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه دشمن شناسی و دشمن ستیزی سومین رکن حکومت اسلامی است، گفت: خوشبختانه جمهوری اسلامی با تکیه بر این ویژگی مقابل حکومت‌های ظلم و جور از جمله شیطان بزرگ، آمریکا ایستادگی کرده است.

سرهنگ گلشن زاده گفت: ساده زیستی مسئولین و مردم سالاری دینی جزو سایر ارکان انقلاب اسلامی است که باید به این پنج رکن توجه شود.

وی اظهار کرد: در دهه فجر باید برای نسل چهارم و پنجم کار تبیینی انجام و خدمات انقلاب اسلامی برای آن‌ها بیان شود.

گلشن زاده بیان کرد: به مناسبت دهه فجر توسط حوزه مقاومت بسیج صدا و سیمای استان مرکزی چند برنامه از قبیل فجر ۹۸، یادمان باشد، مسابقه به نشانی دوست، یک جرعه انقلاب، کاروان انقلاب، حدیث ولایت و شکوه پیروزی برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا به ویژه شهدای انقلاب اسلامی همزمان در تمام نقاط استان، سرکشی به خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا، اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب، مسابقات ورزشی در سطح کلان، مسابقات علمی و فرهنگی در سطح کلان، بازدید اقشار مختلف از موزه عبرت، دیدار با ائمه جمعه از جمله برنامه‌های دهه فجر در استان است.

سرهنگ گلشن زاده از برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، حضور گسترده نیروهای مسلح در نماز عبادی سیاسی جمعه، همایش طلاب و روحانیون، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم استان، اجرای طرح ویزیت رایگان و دیدار با آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به عنوان دیگر برنامه‌ها یاد کرد.

وی افزود: بهره‌برداری از تعداد قابل توجهی منزل مسکونی ویژه محرومان که در نتیجه سیلاب بهار امسال تخریب شدند، برگزاری اجلاسیه تجلیل از خادمان کنگره شهدای استان از دیگر برنامه‌های سپاه روح‌الله استان در دهه مبارک فجر به شمار می‌رود.

سرهنگ گلشن زاده در ارتباط با روزشمار انقلاب گفت :۱۲ بهمن با عنوان ولایت‌مداری، انقلابی‌گری و پیوند ناگسستنی امام و امت، ۱۳ بهمن با عنوان تفکر دینی، فرهنگ و هنر انقلابی و تمدن اسلامی، ۱۴ بهمن به عنوان جوان انقلابی، جهاد علمی و امیدآفرینی، ۱۵ بهمن با عنوان مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و ۱۶ بهمن با عنوان سبک زندگی ایرانی اسلامی، اعتلای منزلت زن و تکریم خانواده نامگذاری شده است.

جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: دیگر روز شمار انقلاب در ۱۷ بهمن معنویت، ایثار و شهادت، ۱۸ بهمن قرآن، عترت و وحدت اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی، ۱۹ بهمن امنیت پایدار، بازدارندگی و پاسداری از انقلاب اسلامی است.

وی گفت: همچنین ۲۰ بهمن تحت عنوان مردم‌سالاری دینی، عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد، ۲۱ بهمن با عنوان جهاد، مقاومت و استکبارستیزی و ۲۲ بهمن با عنوان حماسه حضور، عظمت ملت و تکریم سردار دل‌ها نامگذاری شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار