کد خبر: ۵۰۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷
نوشهر - معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: اولین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و رسانه های غرب استان از ۱۵ تا ۱۷ بهمن در نوشهر برگزار می شود.

«نوشهر» میزبان نمایشگاه مطبوعات غرب مازندران می شود

معصومه فرجی  با بیان اینکه اولین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های غرب استان مازندران ۱۵ الی ۱۷ بهمن ماه سال جاری در شهرستان نوشهر برگزار می‌شود، افزود: این نمایشگاه به همت انجمن صنفی خبرنگاران غرب استان مازندران و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدت سه روز در مجتمع بازار ساحلی شهرستان نوشهر از ساعت ۱۳ الی ۱۹ برگزار می‌گردد.

وی ادامه داد: شهرستان‌های غرب استان مازندران در حوزه رسانه از پتانسیل‌های خوبی برخوردار است و تعداد زیادی از رسانه‌های استان مازندران دفتر مرکزی آنها در شهرستان‌های غرب استان است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران اذعان داشت: رسانه‌هایی که دفتر مرکزی آنها در شهرستان‌های غرب استان مازندران بوده و رسانه‌هایی که در آن منطقه نماینده دارند می‌توانند تا ساعت ۲۰ روز شنبه ۱۲ بهمن به انجمن صنفی خبرنگاران غرب استان مازندران اعلام کنند.

فرجی تصریح کرد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه نشست‌های خبری با مسئولین و نشست پرسش و پاسخ پیرامون مسائل رسانه با حضور مسئولان مربوطه استانی برگزار می‌شود.

وی گفت: به مناسبت شهادت سردار شهید سلیمانی در روز دوم برگزاری نمایشگاه مطبوعات روز چهارشنبه ۱۶ بهمن ۹۸ ساعت ۱۵ همایش رسانه و آرمان‌های شهید سلیمانی نیز برگزار می‌شود و در اختتامیه نمایشگاه مطبوعات غرب استان مازندران، از سه غرفه برتر تجلیل خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار