کد خبر: ۵۰۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
صومعه سرا- فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه بهره برداری از ۷۸ پروژه عمرانی، خدماتی و آموزشی دهه فجر در این شهرستان، گفت: ۲۸ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه ها هزینه شده است.

افتتاح ۷۸ پروژه با اعتبار ۲۸ میلیارد تومان دهه فجر در صومعه سرا

 

سید جلال سید محمدی عصر سه شنبه در نشست خبری به مناسب ایام الله دهه فجر با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سطح شهرستان صومعه سرا برای این ایام، اظهار کرد: امسال شاهد بهره برداری از ۷۸ پروژه عام المنفعه در صومعه سرا خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها در حوزه عمرانی، کشاورزی، آبرسانی، راه سازی، آموزشی و بهداشتی، افزود: برای بهره برداری از این پروژه‌ها ۲۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

فرماندار صومعه سرا در ادامه با بیان اینکه در دهه فجر امسال شاهد بهره برداری از بزرگترین طرح گردشگری شهرستان با اعتبار ۷.۵ میلیارد تومانی خواهیم بود، گفت: در حوزه بوم گردی نیز فعالیت‌های صورت گرفته است.

سید محمدی با اشاره به این برخی از این پروژه‌ها سبب اشتغالزایی و رونق اقتصادی است، گفت: شاهد اجرای پروژه‌های ملی در شهرستان صومعه سرا هستیم که بهره برداری از آنها سبب حل بسیاری از مشکلات به ویژه در حوزه راه خواهد شد.

وی با اشاره به وجود دو هزار و ۱۰۰ واحد صنعتی، تولیدی و صنفی در شهرستان صومعه سرا، اظهار کرد: یک چهارم این واحدها راکد بوده و از این نظر صومعه سرا در جایگاه نخست استان قرار دارد که مطلوب نیست.

سید محمدی با بیان اینکه ۱۷ واحد در تملک بانک‌ها قرار دارد، تأکید کرد: از بانک‌ها خواسته شده تا هر چه سریع‌تری وضعیت این واحدهای مشخص شود.

پیش بینی ۲۰۷ صندوق اخذ رأی برای صومعه سرا

وی به پروژه چهار راه خاکیان به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های راه سازی شهرستان اشاره و تصریح کرد: تاکنون ۱۴ میلیارد تومان برای تملک اراضی اطراف این طرح اختصاص یافته اما هنوز در این حوزه با مشکلاتی مواجه هستیم.

سید محمدی با بیان اینکه دهه فجر امسال با توجه به شرایط ایران و منطقه اهمیت خاصی برخوردار است، افزود: حضور رسانه و انعکاس اخبار دستاوردهای نظام و پروژه‌های اجرایی و یا برگزاری جشن‌های انقلاب بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال، تأکید کرد: تلاش‌های لازم برای برگزاری انتخابات سالم، باشکوه و با مشارکت بالای مردم انجام شده و تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد بزرگ سیاسی پیش بینی شده است.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به پیش بینی ۲۰۷ صندوق اخذ رأی در شهرستان صومعه سرا، ادامه داد: آخرین مراحل انتخاب اعضای شعب اخذ رأی در حال انجام است و دوره‌های آموزشی برای اعضا برگزار می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار