کد خبر: ۵۰۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
رئیس صنعت، معدن و تجارت گلستان:
گرگان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: تعهد اشتغال بخش صنعت و معدن استان ایجاد ۱۰ هزار شغل بود که تاکنون هشت هزار و ۸۸۶ شغل ایجاد شد.

۸۸۸۶ شغل صنعتی در گلستان ایجاد شد/افتتاح ۳۴ طرح در دهه فجر

 

حسین طلوعیان عصر سه شنبه در نشست خبری به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: تعهد اشتغال حوزه صنعت و معدن استان در سالجاری ایجاد هشت هزار شغل بود که با پیشنهاد استاندار این رقم به ۱۰ هزار شغل رسید.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هشت هزار و ۸۸۶ شغل ایجاد و در سامانه ثبت شده است، افزود: صمت گلستان از پیشروترین دستگاه‌های اجرایی استان در تحقق تعهد اشتغال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: امید داریم تا پایان سال بتوانیم تعهد ایجاد ۱۰ هزار شغل در حوزه صنعت و معدن استان را محقق کنیم.

وی به پروژه‌های افتتاحی دهه فجر اشاره و بیان کرد: در دهه فجر امسال ۳۴ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۶۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسند و برای ۴۶۹ نفر شغل ایجاد می شود.

طلوعیان با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک در استان از ۱۷ تا ۲۰ بهمن برگزار می‌شود، در ۱۰ ماهه امسال ۳۱۷ جواز صنعتی در گلستان با سرمایه‌گذاری پیشنهادی دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی صادر شده است.

وی با این توضیح که تعداد جوازهای صنعتی صادره امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۸ درصد افزایش داشته است، اضافه کرد: امسال از محل تسهیلات رونق تولید ۲۹۶ طرح برای دریافت هزار و ۶۹۰ میلیارد تومان تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند که تاکنون ۳۱۶ میلیارد تومان به ۷۰ طرح پرداخت شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار