کد خبر: ۵۰۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
آیت الله علما:
کرمانشاه_ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز شاهد آن هستیم که انقلاب اسلامی ایران به دنیا صادر شده است.

انقلاب اسلامی به دنیا صادر شده است

 

آیت الله مصطفی علما امروز سه شنبه در جلسه برنامه ریزی مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه اظهار داشت: انقلاب منهای اسلام به هیچ وجه پذیرفته نیست از آن جهت که به اسلام اضافه شده، حائز ارزش و اهمیت است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: انقلاب همانند قرآن کریم محکمات و مشابهاتی دارد که باید مورد توجه قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه یکی از دسیسه‌های شوم دشمنان نا امید کردن مردم است، گفت: امیدوار کردن مردم یکی از محکمات انقلاب است و همواره امام راحل بر آن تاکید فراوان داشت.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: مسیر امام (ره) همواره امید دادن به مردم بود و از سال ۴۲ تا زمانی که دعوت حق را لبیک گفت، به این امر تأکید فراوان داشتند.

وی ادامه داد: کلمه وحدت و انسجام در انقلاب حرف اول را می‌زند و این امر در برخی جاها خود را به خوبی نشان داده که از آن جمله می‌توان به مراسم شهادت حاج قاسم سلیمانی که انسجام مردم در آن مثال زدنی بود، اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه همچنین به مقاومت و ایستادگی کشور و انقلاب در مقابل استکبار اشاره کرد و بیان داشت: نتیجه این مقاومت‌ها سبب شد که ترامپ در انتقام خون حاج قاسم و یارانش سیلی سختی از انقلاب بخورد و جای پس و پیش نداشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه مقاومتی که امام (ره) ابتدای انقلاب از آن صحبت کرد، مظهر انقلاب بود گفت: نتیجه همان مقاومت‌ها این می‌شود که کشورهای خارجی امروز اذعان دارند بعد از جنگ جهانی کسی جرأت نکرده کج به آمریکا نگاه کند اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران این کار را کرد.

آیت الله علما بر لزوم تشریح اهمیت مقاومت برای مردم تاکید کرد و گفت: جوانان ما از دوران قبل از انقلاب و مشکلاتی که ناشی از زیر سلطه بودن کشور داشتیم، خبر ندارند لذا ضروری است که برای آنها توضیح داده شود.

وی بیان داشت: امام راحل آن زمان فرمود ما انقلاب را صادر می‌کنیم و این کار را با توپ و تانک انجام نمی‌دهیم، چرا که انقلاب یک فرهنگ است و خود به خود صادر می‌شود.

حضور بی نظیر مردم عراق در مراسم شهدای مقاومت نتیجه صدور انقلاب است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه حضور جمعیت کثیر کشور عراق در مراسم حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را بی نظیر و نتیجه صدور انقلاب عنوان کرد و گفت: در راهپیمایی روز جمعه قبل نیز شاهد حضور جمع کثیری از مردم عراق در اعتراض به حضور نیروهای آمریکایی بودیم که تاکنون این کشور چنین جمعیتی را در راهپیمایی به چشم ندیده بود.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: امروز ولی فقیه کشور را اداره می‌کند و به ما جهت می‌دهد لذا باید بسیار مراقب باشیم و گوش به فرمان ولی فقیه بسپاریم.

وی افزود: در این شرایط باید گام دوم انقلاب را نشر دهیم و جاذبه‌ها و مقاومت انقلاب در مقابل استکبار جهانی را بازگو کنیم و این امر اختصاص به دهه فجر ندارد بلکه در طول سال این را باید تکرار کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات پیش رو اشاره کرد و بیان داشت: انتخابات امر بسیار مهمی است و باید ملاک‌ها و معیارها را مشخص کنیم تا برای مردم روشن گری شود.

وی گفت: وظیفه نمایندگان مجلس قانون گذاری کردن و نظارت بر آن است لذا هر قول دیگری اعم از آسفالت جاده، گاز کشی و… فقط شعار است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار