کد خبر: ۵۰۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
مدیرمخابرات منطقه کردستان:
سنندج – مدیرمخابرات منطقه کردستان گفت: با توجه به تقویت زیرساخت های لازم، پهنای باند و ترافیک مصرفی مشترکان کردستانی ۲۳ برابر افزایش یافت.

پهنای باند و ترافیک مصرفی مشترکان کردستانی ۲۳ برابر افزایش یافت

 

آزاد حکمت با اشاره به فراهم نمودن زیرساختهای مخابراتی در راستای پاسخگویی به نیازهای مشتریان افزود: با انجام اقدامات و پروژه های مختلف در این حوزه موفق شدیم پهنای باند مصرفی استان را به ۱۳ گیگ یعنی به ۲۳ برابر افزایش دهیم.

وی اظهار داشت: با اقدامات به عمل آمده شرایط رفع نیازهای مشتریان به سرعت وپهنای باند در سطح استان فراهم شده است که به لحاظ آماری می توان به تعداد تنها ۴ لینک STM۱ در سال ۹۲ اشاره کرد در حالی که تعداد این لینک ها در سال جاری به ۹۱ لینک STM۱ رسیده است.

وی به تعداد بیش از ۶۵ هزار مشترک فعال سرویس اینترنت باند پهن در سطح استان اشاره داشت و اعلام کرد: این مشتریان از خدمات ومزایای سرویس هایADSL,FTTH و VDSL با کیفیت مناسب بهره مند هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه بسترهای دیتا در نقاط شهری و روستایی استان را تشریح نمود و افزود: با صرف اعتبارات لازم در حال حاضر ترافیک مصرفی استان طی یک شبانه روز حدود TB۸۰ (ترابایت) معادل ۸۰ هزار گیگا بایت است.

وی اعلام کرد: با تلاش و جدیت همکاران، برنامه های مخابرات منطقه به منظورتقویت، توسعه وارتقا زیر ساخت های لازم به بهترین نحو ممکن تحقق یافته است و توانسته ایم محصولات و خدمات مخابراتیِ با کیفیت را به مشتریان ارائه نماییم، بطوری که این مهم موجب افزایش سه برابری میزان ترافیک مصرفی یک شبانه روز نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است.

حکمت افزایش کیفیت سرویس های تحویلی به مشتریان را در سال جاری یادآور شد و گفت: مخابرات منطقه هم اکنون خدمات خود را به کلیه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، ادارات و شرکت ها در قالب مشتریان کلان و مشتریان خانگی ارائه می کند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر تعداد ۱۰۰ هزار و ۵۷۴ مشترک ADSL، دو هزار و ۹۱ مشترک FTTH و ۱۹۷ مشترک VDSL از بسترها و پنانسیل های موجود مخابراتی در سطح استان بهره می گیرند.

وی در پایان گفت: همکاران مخابرات منطقه کردستان درقالب یک تیم واحد، با هدف ارائه بهترین و با کیفیت ترین سرویس ها وخدمات روز مخابراتی در راستای جلب رضایت مشتریان، اصل مشتری مداری وتوسعه استان گام بر می دارند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار