کد خبر: ۵۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
رئیس پاک علم و فناوری قم خبر داد؛
قم - رئیس پارک علم و فناوری استان قم از فعالیت ۱۲۶ شرکت دانش بنیان در قم خبر داد و گفت: استان قم در زمینه شرکت‌های دانش بنیان رتبه نهم کشور را دارد.

فعالیت ۱۲۶ شرکت دانش بنیان در قم

 

سید حسین اخوان علوی پیش از ظهر سه‌شنبه در سی و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: تفاهم نامه‌ای با شرکت‌های تخصصی دانش بنیان بسته شده و ۱۵ نفر از دانشگاهیان هم با برگزاری یک دوره آموزشی برای این امر انتخاب شدند و پارک علم و فناوری تداوم حمایت از ۷۸ شرکت تخصصی دانش بنیان را پیگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ نوع حمایت از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام می‌شود، گفت: برای شرکت‌های خلاق ۲ میلیارد تومان تسهیلات ارائه خواهد شد که در استان ۱۳ شرکت خلاق و نوآور فعالیت دارند.

رئیس پارک علم و فناوری قم با اشاره به اینکه در زمینه شرکت‌های دانش بنیان در قم با رشد ۷ درصدی روبرو هستیم، تصریح کرد: قم در زمینه شرکت‌های دانش بنیان در رتبه نهم جدول قرار دارد.

وی از فعالیت ۱۲۶ شرکت دانش بنیان در قم خبر داد و افزود: ۱۳ شرکت خلاق در زمینه طرح توسعه زیست بوم کسب و کار در این استان فعال هستند.

وی ادامه داد: در برنامه ما توسعه شرکت‌های دانش بنیان فناور و خلاق قرار گرفته است تا این شرکت‌ها در زمینه ارائه و تولید داخل وارد عمل شوند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار