کد خبر: ۵۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
سرپرست معاونت پیشگیری و امور اجتماعی دادگستری کرمان:
کرمان - سرپرست معاونت پیشگیری و امور اجتماعی دادگستری کرمان گفت: در کرمان طبق گزارشات ارسالی روند برگزاری انتخابات به خوبی پیش می‌رود و تا به حال هیچ گونه مشکلی در این رابطه مطرح نشده است.

روند برگزاری انتخابات در کرمان به خوبی پیش می‌رود

 

 محمد باقر اسلامی ظهر دوشنبه در نشست توجیهی و آموزشی داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: همه افرادی که در انتخابات کاندید می‌شوند از قوانین این حوزه اطلاع دارند اما در اثر هیجانات انتخاباتی برخی از افراد ممکن است از مدار قانون خارج شوند که باید از این امر پیشگیری شود.

وی افزود: از مدار قانون خارج شدن برخی از کاندیداها باعث خواهد شد تا به آزادی‌های قانونی آنان خدشه وارد شود که این مساله را باید مد نظر قرار داد و بر آن نظارت داشت.

سرپرست معاونت پیشگیری و امور اجتماعی دادگستری کل استان کرمان گفت: برگزاری نشست با کاندیداهای تأیید صلاحیت شده و رؤسای ستادهای تبلیغاتی آنها بر حسب دستورالعمل‌ها و برنامه‌های ابلاغی از طرف قوه قضائیه از جمله وظایف دبیرخانه پیشگیری از وقوع جرایم است تا در این رابطه موارد قانونی حوزه‌های مرتبط به کاندیداها را مطرح کنند و آنها را در جریان فعالیت‌های قانونی انتخاباتی قرار دهند.

اسلامی تصریح کرد: در استان کرمان بر طبق گزارشات ارسال شده روند برگزاری انتخابات به خوبی پیش می‌رود و تا به حال هیچ گونه مشکلی در این رابطه مطرح نشده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار