کد خبر: ۵۰۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
استاندار قزوین:
 استاندار قزوین گفت: همزمان با دهه فجر ۷۴۸ پروژه زیربنایی، عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با ۹۶۸ میلیارد تومان اعتبر در مناطق مختلف استان قزوین افتتاح می‌شود.

۷۴۸ پروژه در ایام فجر در استان قزوین افتتاح می‌شود

 

هدایت الله جمالی پور روز سه شنبه به مناسبت دهه مبارک فجر به همراه معاونان عمرانی، اقتصادی و سیاسی امنیتی استانداری در نشست با خبرنگاران در خصوص طرح‌های آماده افتتاح در دهه فجر گزارشی ارائه کرد.

هدایت الله جمالی پور در این نشست از تلاش رسانه‌ها تشکر کرد و گفت: از نقدهای سازنده و کسانی که عملکردهای دولت را منتشر کردند تشکر می‌کنیم.‌

وی افزود: با همه مسائل و مشکلاتی که جمهوری اسلامی با آن مواجه است با لطف الهی به یک نقطه رسیده ایم که نقطه اوج است و امیدواریم پشت هر سختی گشایش باشد.

استاندار قزوین یادآور شد در این ۴۰ سال کارهای بزرگی شده و با این که در جنگ بودیم از دهه ۸۹ مسیر توسعه را طی کرده ایم و در گذشته هم کارهای بزرگی شکل گرفته و در کنار جنگ کارهای مهمی در سازندگی انجام شده است.

جمالی پور یادآور شد: شاخص‌های اقتصادی و سرمایه گذاری اقتصادی در استان بخوبی شکل گرفته و در دهه فجر همواره طرح‌های زیادی افتتاح می‌شود و امسال هم با همه تنگناها کارهای خوبی در حوزه عمرانی استان رخ داده که موجب مباهات مردم است که نشان می‌دهد در شرایط سخت تحریم‌ها می‌توان گام‌های مؤثری برداشت.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی نیازمند وحدت و انسجام هستیم و این روند باید تداوم یابد که با شناخت چالش‌ها و فرصت‌ها باید برای تعالی استان گام برداریم.

افتتاح ۷۴۸ طرح در دهه فجر

جمالی پور افزود: در دهه فجر امسال در امور زیربنایی، اجتماعی و فرهنگی ۹۶۵ میلیارد تومان پروژه در قالب ۷۴۸ طرح افتتاح می‌شود.

استاندار قزوین یادآور شد: با افتتاح طرح‌های یاد شده برای ۳۲۲۶ نفر شغل جدید ایجاد خواهد شد.

وی در خصوص طرح‌های شاخص امسال هم گفت: ۱۱ طرح صنعتی، افتتاح ۴۲۵ مسکن مهر، گازرسانی به ۱۰۰ روستا، افتتاح ساختمان شرکت گاز، نیروگاه دو مگاواتی در کهک، بهره برداری از ۶۳۴ مسکن روستایی، اجرای دو هزار هکتار آبیاری نوین و پست برق ۶۳ کیلووات از جمله طرح‌های مهم است.

استاندار قزوین تصریح کرد: امسال ۳۱۱ پروژه توسط بخش دولتی، تعداد ۳۴۲ پروژه توسط بخش خصوصی و ۹۸ طرح به صورت مشارکتی اجرایی شده است.

جمالی پور در این مصاحبه که بیش از ۳ ساعت طول کشید به سوالات مختلف خبرنگاران هم پاسخ گفت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار