کد خبر: ۵۰۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: نیروهای جهادی سپاه پاسداران به صورت شبانه روزی و مستمر با بسیج تمام امکانات در حال خدمات‌رسانی به سیل زدگان روستاهای بشاگرد هستند.

به گزارش آرانیوز، سرهنگ حبیب‌الله سهرابی  در بشاگرد اظهار داشت: امروز با تلاش فراوان چندین روزه و پس از گذشت 12 روز از سیل گسترده در این منطقه اولین گروه از جهادگران بسیجی به روستای سگن بشاگرد رسیدند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به وضعیت بحرانی روستاهای سیل زده بشاگرد افزود: تنها یک بار از طریق بالگرد به مردم این روستا خدمات دهی شده بود و اکنون پس از 12 روز توانستیم به با لودر و 6 خودرو دوکابین کمک دار به این منطقه برویم و اقلام خوراکی و مایحتاج دیگر را به دست سیل زدگان برسانیم.

7​​​​​​

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: متاسفانه همچنان راه ارتباطی بیش از 20 روستا قطع است و 8 روستا نیز همچنان از نعمت برق بی بهره‌اند و امکان خدمات رسانی به روستائیان این مناطق با خودرو کمک دار هم وجود ندارد اما ما در حال تلاش هستیم تا بتوانیم با بازگشایی مسیرها خود را به این مناطق برسانیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه به علت نبود راه دسترسی مناسب دانش‌آموزان این مناطق پس از گذشت بیش از 12 روز هنوز نتوانسته‌اند خود را به مدارس در این طرف رودخانه برسانند و از تحصیل باز مانده‌اند. 

​​​​​

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار