کد خبر: ۵۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: کاندیداهای انتخابات از مراسم‌های دهه فجر سوءاستفاده نکنند.

کاندیداها از مراسم‌های دهه فجر سوءاستفاده نکنند

 

 محمد ابراهیم الهی تبار ظهر امروز یکشنبه در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه تبلیغات داوطلبین مجلس شورای اسلامی از ۲۲ بهمن ماه به طور رسمی آغاز می‌شود، اظهار داشت: بر این اساس ۱۰ روز دهه فجر برای داوطلبان یک فرصتی است که از آن استفاده کنند اما بر اساس قانون استفاده از ظرفیت‌های دولتی و عمومی جهت تبلیغات انتخاباتی ممنوعیت دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه افزود: در بحث مراسم‌ها و مناسبت‌ها باید مراقبت شود که برنامه‌های ملی دستخوش جریانات سیاسی و افراد خاص قرار نگیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: چنانچه در مراسمی از این اتفاقات بیفتد و داوطلبان بخواهند از فرصت استفاده کنند با آنها برخورد می‌شود و متولیان امر باید پاسخگو باشند چرا که این یک مطالبه عمومی است و مردم از ما انتظار دارند.

الهی تبار دهه فجر را یک جشن ملی عنوان کرد و گفت: نگاه ما نسبت به مراسم‌های این ایام باید برگزاری جشن با نشاط باشد و با توجه به اینکه استان کرمانشاه استان متنوعی به لحاظ جغرافیایی، قومی و مذهبی است باید از همه این ظرفیت‌ها در برگزاری جشن‌هایی با نشاط استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: ما فجرآفرینان را در دهه فجر فراموش می‌کنیم، آنها کسانی بودند که در پیروزی انقلاب نقش مؤثری داشتند لذا در این ایام باید در مدارس و مراسم‌های خاص از حضور آنها جهت معرفی به نسل جوان استفاده کنیم.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار