کد خبر: ۵۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بحث هویت انقلابی و دینی ایرانی ها امروز به دهه فجر گره خورده به همین دلیل باید برنامه های امسال پررنگ تر برگزار شود

دهه فجر با هویت دینی و انقلابی ملت ایران گره خورده است

 

حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی شاهرودی صبح یکشنبه در کمیته هنری ستاد دهه فجر استان کردستان، اظهار داشت: در برگزاری برنامه های فرهنگی نباید تنها به برگزاری جلسات بسنده کرد و باید از برنامه های روتین و تکراری که هر سال اجرا می شود پرهیز کرد.

وی افزود: باید دستگاه های فرهنگی مختلف، برنامه های خود را تدوین کرده و سعی کنند در راستای نشر ارزش های انقلاب اسلامی نقش ویژه ای را ایفا کنند.

معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: متاسفانه بسیاری از مدیران کارها و جلسات را اجرایی می کنند اما اعتقادی به برنامه های تدوین شده ندارند و تنها به دنبال تهیه یک گزارش هستند که این برنامه ها تنها بیت المال را تلف می کند.

حجت الاسلام حسینی شاهرودی یادآور شد: دشمنان امروز دیگر از پشت نقاب های خود خارج شده اند و دشمنی خود را با نظام اسلامی علنی کرده و از همین رو ما نیز باید تلاس بیشتری برای مقابله با برنامه های آنان داشته باشیم.

وی بیان کرد: دستگاه های فرهنگی اگر تعامل و همکاری لازم را با یکدیگر داشته باشند می توان برنامه های با کیفیت بالاتری را اجرایی کنند که این روند می تواند در تبیین اهداف و ارمان های انقلاب و امام تاثیر بسیاری داشته باشد.

در جریان برگزاری جلسه که به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان تدارک دیده شده بود، مهمترین برنامه های فرهنگی و هنری ادارات و سازمان های دولتی استان مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار