کد خبر: ۵۰۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
مدیرعامل آتش نشانی کرمان:
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از ساخت ایستگاه‌های یک و دو آتش نشانی شهر کرمان به زودی خبر داد.

ایستگاه یک و دو آتش نشانی کرمان تخریب و مجدداً ساخته می‌شود

رضا میرزایی با بیان اینکه ساختمان تعدادی از ایستگاه‌های آتش نشانی شهر کرمان فرسوده و بیش از ۲۵ سال از احداث آنها می‌گذرد، اظهار کرد: با توجه به اینکه این ایستگاه‌ها در نقاط مرکزی و حساس شهر قرار دارند و باید علاوه بر مقاوم بودن به فضاهای جدیدی مجهز شوند، بر همین اساس ایستگاه‌های شماره یک واقع در میدان قرنی (شهدای نیروی انتظامی) و ایستگاه شماره دو واقع در بلوار آیت الله صدوقی (جاده تهران) باید تخریب و مجدداً ساخته شود.

وی گفت: با حمایت شهردار کرمان، عملیات ساخت این دو ایستگاه به زودی آغاز خواهد شد.

میرزایی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ساخت ساختمان مرکزی سازمان آتش نشانی شهر کرمان اشاره کرد و افزود: تلاشمان بر آن است با حمایت‌های شهردار کرمان، ساختمان جدید آتش نشانی در چند طبقه و در بخش‌های مختلف به خصوص بخش آموزش ساخته شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به جمعیت ۸۵۰ هزار نفری شهر کرمان، گفت: بر اساس استانداردهای جهانی به ازای هر ۵۰ هزار نفر باید یک ایستگاه آتش نشانی ساخته شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان ادامه داد: هم اکنون ۱۰ ایستگاه اتش نشانی در شهر کرمان فعال است که خوشبختانه توانسته ایم حوادث شهر کرمان را پوشش دهیم ولی برای رسیدن به استانداردهای جهانی باید هفت ایستگاه دیگر در شهر کرمان با توجه به پراکندگی و افزایش جمعیت و آمار حوادث مترقبه و غیرمترقبه ساخته شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار