کد خبر: ۵۰۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: بر اثر بارش های شب گذشته و امروز راه های ۱۴۷ روستا در استان قزوین مسدود شده است.

۱۴۷ راه روستایی در استان قزوین مسدود است/ آغاز برفروبی راهها

جواد حق لطفی اظهار کرد: در اثر بارش شب گذشته و امروز در استان قزوین شاهد بارش برف در اکثر جاده‌های استان قزوین هستیم.

وی افزود: با آماده باش کامل راهداری‌های استان در عملیات راهداری در شب گذشته تمامی راه‌های اصلی استان برف روبی شده و تردد در آنها جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: در زمان بارش برف با انجام عملیات راهداری در محورهای مواصلاتی استان تاکنون بیش از ۳ هزار ۷۹۰ تن ماسه و نمک استفاده شده و در ۲۴ هزار و ۶۹۰ کیلومتر باند از سطح جاده‌های استان عملیات برف روبی انجام شده است.

حق لطفی گفت:، از آغاز اجرای عملیات راهداری زمستانی در سال جاری ۳۵۰ نفر از پرسنل راهداری استان قزوین به صورت شبانه روزی در آماده باش کامل است و با استفاده از ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در ۲۶ راهدارخانه استان در قالب ۳۰ اکیپ، عملیات راهداری در جاده‌های استان به صورت شبانه روزی انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بیان کرد: از ساعات اولیه آغازش بارش برف راهداران با استقرار در محورهای استان اقدام به ایمن‌سازی جاده‌ها از طریق نمک‌پاشی و برف روبی و همچنین امدادرسانی به هموطنان در راه کرده اند.

حق لطفی با اشاره به مسدود بودن ۱۴۷ راه روستایی استان افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته بزودی عملیات بازگشایی راه‌های روستایی آغاز خواهد شد.

وی افزود: با توجه به تدئام بارش‌ها از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان قزوین را دارند درخواست می‌کنیم ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ و وسایل گرم با احتیاط کامل در جاده‌ها حرکت کنند.

حق لطفی اظهارداشت: اطمینان از پر بودن باک خودرو و تسن فنی آن برای جلوگیری از حوادث احتمالی ضروری است.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار