کد خبر: ۵۰۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
اردبیل - شهردار اردبیل گفت: با توجه به بارش سنگین برف نیروهای خدمات شهری با آماده باش کامل و بهره مندی از ۱۵۰ دستگاه خودروی سنگین و نیمه سنگین به عملیات برف روبی و نمک پاشی اقدام می‌کنند.

به گزارش آرانیوز، حمید لطف اللهیان پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه عملیات برف روبی مناطق شهری اردبیل عنوان کرد: در پی هشدار اداره کل هواشناسی اردبیل مبنی بر نفوذ سامانه سرد و بارش برف نیروهای خدمات شهری در آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی افزود: در حال حاضر عملیات برف روبی و نمک پاشی معابر و خیابان‌های اصلی به جهت جلوگیری از لغزندگی و تسهیل در رانندگی و تأمین ایمنی شهروندان توسط نیروهای خدمات شهری در حال انجام است.

شهردار اردبیل ادامه داد: با بهره گیری از بیش از ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین اعم از ۷۵ دستگاه کمپرس، ۴۰ دستگاه لودر، پنج دستگاه مینی لودر، پنج دستگاه گریدر و ۲۰ دستگاه ایسوز عملیات بازگشایی با فعالیت بیش از ۴۰۰ نیروی خدمات شهری از روز گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه هر ساله با شروع فصل سرما مدیریت شهری اردبیل آماده فراهم آوردن شرایط برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان است، افزود: برف روبی و نمک پاشی با اولویت مراکز خدماتی، پل‌ها، بزرگراه‌ها و در ادامه خیابان‌های اصلی و فرعی انجام می‌پذیرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار