کد خبر: ۵۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: برخی افراد کاملا آگاهانه و برای تسویه حساب سیاسی به دنبال تخریب فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران هستند.

تخریب سردار حاجی‌زاده با هدف تسویه حساب سیاسی است

حسینعلی حاجی‌دلیگانی، با انتقاد از کسانی که خطای انسانی رخ داده در سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی را دستاویزی برای تخریب نیروهای سپاه پاسداران به ویژه فرمانده نیروی هوافضای سپاه قرار داده‌اند، اظهار داشت: سردار حاجی‌زاده اسطوره مقاومت و فردی است که با مجاهدت‌های خویش آرامش و امنیت را برای مردم و ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

وی با اشاره به اینکه سردار حاجی‌زاده به مسائل راهبردی منطقه کاملا مشرف و نیرویی توانمند است، افزود: متاسفانه این روزها برخی افراد کاملا آگاهانه و برای تسویه حساب سیاسی به دنبال تخریب فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند و ‌حرف های مغرضانه درباره وی مطرح می‌کنند.  

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از کسانی که به دنبال تخریب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای با ارزشی چون سردار حاجی‌زاده هستند، تحت تاثیر عناصر ضدانقلاب و دشمنان جمهوری اسلامی قرار دارند و با انتقادات بیجای خود می‌خواهند اهداف دشمنان را عملیاتی کنند که این آرزوی خود را به گور می‌برند.

حاجی‌دلیگانی درباره تاثیر پیشرفت‌های نظامی کشور در عقب نشینی دشمنان، گفت: پیشرفت‌های دفاعی و نظامی کشور مرهون تلاش و خدمات افرادی چون سردار حاجی‌زاده است که با خدماتشان باعث شده‌اند دشمنان جرأت تجاوز به خاک جمهوری اسلامی را نداشته باشند و همواره از ایران به عنوان یکی از کشورهای ابرقدرت یاد کنند.

وی با بیان اینکه ما از سردار حاجی‌زاده که یکی از سرمایه‌های انقلاب اسلامی است، حمایت می‌کنیم، تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان و معاندان نظام به دنبال ترور شخصیتی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند، همه باید به صورت سنجیده و هوشمندانه عمل کنند و اجازه ندهند که دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار