کد خبر: ۵۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
در حالی رفته رفته ، رقابت های انتخاباتی در استان خوزستان رنگ و بوی تازه ای به خود می گیرد که تداوم حضور قاسم ساعدی رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی شور و هیجانی خاص به فضای این دوره از رقابت های انتخاباتی داده است.

ستاره درخشان این دروه از انتخابات در خوزستان/گرایش طرفداران دیگر رقبا به سمت سردار عمران وآبادانی/اقبال و استقبال  عشایر نخبگان،اساتید و مردم ولایت مدار دشت آزادگان وهویزه از قاسم ساعدی/موتور توسعه عمران آبادانی در دشت آزادگان وهویزه ادامه خواهد داشت/فرزند کرخه پیشگام در انتخابات دوره یازدهم  مجلس/تولدی دوباره ۴ ساله باکارنامه ای قابل قبول/مجلس در انتظار فرزند کرخه

به گزارش اختصاصی آرانیوز(حوزه خوزستان) همواره دوره های مختلفی از انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان دارای ستاره های درخشانی بوده اند که توانسته اند با عملکرد و اقدامات و تجارت و محوبیت همیشگی که در بین مردم داشته اند، در راس رقابت های انتخاباتی قرار بگیرند.

در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز قاسم ساعدی باز هم درخشان حضور پیدا کرد و بعد از اینکه مردم بیش از پیش به این سردار عمران و آبادانی اقبال پیدا کردند، از هم اکنون می توان نتیجه انتخابات در پیش رو را پیش بینی کرد.

قطعا ساعدی باز هم قرار است با محبوبیتی که در بین مردم دارد، راهی بهارستان شود تا موتور توسعه و عمران آبادانی استان خوزستان بیش از پیش بچرخد.

امروز دشت آزادگان در حالی شاهد حضور همه جانبه کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی است که قاسم ساعدی با پیگیری هایی و اقدامات عمرانی و اقتصادی که از خود بجا گذاشته می تواند، در آینده نیز تحول ساز باشد.

او که تجربه ای خاص و ویژه در موضوعات سیاسی ، اقتصادی و علمی دارد، امروز بازهم در کنار مردم حوزه انتخابیه خود در دشت آزادگاه و هویزه ایستاده تا به رفع محرومیت ها بپردازد.

به همین دلیل است که او را سردار عمران و آبادانی و فرزند کرخه می خوانند

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار