کد خبر: ۴۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

به گزارش اختصاصی آرانیوز(حوزه خوزستان) جلیلی چهره ای سختکوش است که شبانه روز برای خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها در تلاش است.

به عنوان مثال در آخرین روزهایی که نمایندگان قدیم به فکر سمت های جدید و کارهای عقب افتاده خود بودند و یا نمایندگان جدید در فکر آشنایی با وظایف نمایندگی خود بودند، اسماعیل جلیلی راهروهای ساختمان سازمان مدیریت و برنامه ریزی را طی می کرد و بودجه ها، اعتبارات و طرح های نیمه کاره ای که در زمان نمایندگی وی برای مردم منطقه آغاز شده بود را پیگیری کرد و موفق شد در همان لحظات پایانی آنها به سرو سامان برساند.
جلیلی در وزارت اقتصاد و دارایی از همه توان و تجربه خود برای کاهش مشکلات مردم استفاده می کند و این روزها بیش از همیشه به این پیگیری ها می پردازد.

دعای شفای عاجل(آیه:أَمَّنْ یجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَیکشِفُ السُّوءَ)مردم خوزستان و ولایتمدار ایران(بخصوص مردم غیور و ولایتمدار خوزستان پايتخت دفاع مقدس) برای رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس خواستاریم

مرد اقتصاد و چهره مردمی و محبوب فرزند خوزستان(شهر اولین ها)التماس دعا دارند/ترافیک وزراو معاونین، نمایندگان، مدیران کشوری و لشکری در بیمارستان جهت عیادت جلیلی ادامه دارد

التماس دعای پارلمان برای جلیلی

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار