کد خبر: ۴۹۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: سوء مدیریت برخی مدیران در تمام کشور، عامل اصلی وضعیت معیشتی نامناسب مردم است.

به گزارش آرانیوز،حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فرد پیش از ظهر امروز چهارشنبه در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های خیرین سلامت شهرستان دزفول در سالن شیخ انصاری دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: سوء مدیریت برخی مدیران عامل اصلی وضعیت معیشتی نامناسب مردم است؛ چرا که با اکتفا به ظرفیت‌های موجود نیز می توان مشکلات اقتصادی و معیشتی را برطرف کرد.

وی با اشاره به تأکید رهبری بر توجه به رونق تولید، افزود: اگر مسئولان به توصیه رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و رونق تولید توجه کنند و در این راستا از تمامی کارگاه‌ها، شرکت‌ها و کارخانه‌های داخل کشور حمایت‌های لازم صورت بگیرد، مشکل اشتغال جوانان حل خواهد شد و ارزش پول ملی نیز بالا می رود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز با اشاره به پیشرفت ایران در بسیاری از حوزه‌ها، عنوان کرد: ۴۰ سال است که سخت‌ترین تحریم‌ها را تحمل کرده ایم و در دل تحریم‌ها به رشد و تعالی رسیده ایم که ارزش این پیشرفت‌ها در مقایسه با پیشرفت کشورهایی که تحریم نیستند، بسیار بیشتر است.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه حوزه سلامت و بهداشت و درمان ایران در سایه‌سار نظام در منطقه حرف اول را می زند، اضافه کرد: نقش بی‌بدیل خیران دزفول در رفع محرومیت‌های بهداشتی و درمانی از نقاط مختلف این شهرستان جای تقدیر دارد.

وی در ادامه یادآور شد: پس از انعقاد دو قرارداد ننگین ترکمن چای و گلستان دو سوم خاک ایران به کشورهای دیگر داده شد اما در هشت سال جنگ تحمیلی که تمام کشورهای دنیا با تمام توان به ایران هجوم آورده بودند و ما اجازه ندادیم دشمن حتی یک وجب از خاک وطن را تصاحب کند.

حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد: از زمان انقلاب تاکنون اقتدار و خودکفایی ایران موجب شده تا در موضوعات زیادی در جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم که تمام این موفقیت‌ها مرهون نظام و انقلاب اسلامی است؛ بنابراین لازم است نقش نظام و انقلاب در پیشرفت و توسعه کشور بیش‌ازپیش در جامعه و به ویژه برای جوانان تبیین شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار