کد خبر: ۴۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تنها راه پیشرفت کشور حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری، اجرای اقتصاد مقاومتی و اتکا به نیروهای نخبه، جوان و انقلابی است.

به گزارش آرانیوز؛آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه امروز بوشهر با اشاره به در پیش بودن انتخابات اظهار داشت: قانون‌مداری و اخلاق از مسائل مهمی است که باید توسط داوطلبان انتخابات مد نظر باشد.

وی با اشاره به اینکه افرادی که می‌خواهند قانون‌گذر باشند باید ابتدا خودشان به قانون پایبند باشند، تصریح کرد: کاندیداها باید نسبت به بقیه کاندیداها نیز با احترام و به صورت صادقانه رفتار کنند.

خطیب جمعه بوشهر به وضعیت بازار و قیمت کالاها اشاره کرد و ادامه داد: مردم خواستار برخورد ویژه با گرانفروشی هستند و مسئولان و ناظران این امر گرانی های کاذب را کنترل کنند.

وی با تاکید بر لزوم جلوگیری از افزایش نرخ جنس‌ها به طور تصاعدی و غیرمعمول و غیرواقعی تصریح کرد: مسئولان باید مراقبت کنند که بازار دچار فشار اقتصادی نشود تا مجبور به گران کردن اجناس شوند و گرانی کاذب وجود نداشته باشد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به سهمیه بندی بنزین در مناطق دریایی و سهمیه صیادان اضافه کرد:‌ صیادات زحمات بسیار زیادی می‌کشند و باید به آنها کمک شود تا این افراد درگیر مشکلات معیشتی نشوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هیچ امیدی به اروپا و آمریکا نیست خاطرنشان کرد: آمریکا تعهدات برجامی خود را انجام نمی دهد ایران را به متعهد نبودن به برجام محکوم می کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه اعتماد به آمریکا اروپا، اعتماد به جنایتکاران تاریخ و دزدان تاریخی جهان بشریت است افزود: تنها راه ایران هدایت های مقام معظم رهبری و اجرای اقتصاد مقاومتی و اتکا به نیروهای نخبه، جوان و انقلابی است.

وی تصریح کرد: تا ولایت فقیه، ولایت مداری مردم، وحدت، پیشرفت بر اساس اتکا به نیروهای درون این مملکت هست، ایران قوی و رو به پیشرفت مشت محکمی به دهان بیگانگان خواهد زد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار