کد خبر: ۴۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
اردبیل - معاون امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: با ارائه راهکارهای قانونی کاربری‌ اراضی عمومی شهری که در محل مناقشه شهرداری‌ها هستند تعیین تکلیف می‌شوند.

به گزارش آرانیوز، فرزاد قلندری بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه تعیین تکلیف کاربری‌های عمومی شهری استان اردبیل عنوان کرد: با ارائه راهکارهای قانونی کاربری‌های اراضی عمومی شهری بلاتکلیف که محل مناقشه شهرداری‌ها باشند تعیین تکلیف خواهند شد.

وی افزود: شهرستان‌های مختلف استان دارای شاخص‌های واحدی نبوده و بدین منظور لازم است تا هر گونه تعین تکلیف کاربری‌های عمومی با درنظر گرفتن وضعیت همان منطقه و ضوابط توسعه شهری انجام پذیرد.

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل یادآور شد: در این میان لازم است تا دستگاه‌های مختلف اجرایی به منظور توافق نهایی برای تعیین تکلیف اراضی به صورت جدی وارد شده و هماهنگی‌های لازم را به منظور حصول نتیجه انجام دهند.

قلندری در ادامه به قولنامه‌ای بودن بیشتر اراضی در شهرستان‌های استان اردبیل اشاره کرد و افزود: این موضوع کار شهرداری‌ها را برای کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز با مشکلاتی مواجه می‌کند.

وی ادامه داد: با مشارکت دستگاه‌های متولی از جمله راه و شهرسازی و شهرداری‌ها و تشکیل کارگروه بررسی اراضی کاربری عمومی در استانداری اردبیل امیدواریم اقدامات مورد نظر در این بخش با سرعت و دقت مناسبی انجام پذیرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار