کد خبر: ۴۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
امام جمعه اصفهان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب های گروهی را اشتباه خواند و گفت: باید نسبت به تک تک افراد شناخت لازم را داشته باشید و افرادی دلسوز را انتخاب کنید.

به گزارش آرانیوز، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های این هفته نماز جمعه اصفهان افزود: مردم نباید در انتخابات ملاک خود را براساس قرار گرفتن در لیست فلان گروه و جناح قرار دهند و حضور حداکثری شما مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همواره مورد تاکید است.

وی تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات قوت انقلاب و ضعف دشمنان را به همراه دارد و دشمنان جمهوری اسلامی ایران باید بدانند که نمی توانند با حرف و بهره گیری از فضای مجازی مردم را از انقلاب جدا کنند.

امام جمعه اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود حضور در خیابان ها بدون مجوز برای اعتراض را روشی غلط و غیر قانونی خواند و گفت: این موضوع در نهایت باعث فرصت‌طلبی اراذل و اوباش و به بارآمدن فاجعه خواهد شد، چنانچه حتی هیات های عزاداری هم برای حضور در خیابان ها و .. مجوز کسب می کنند.

به گزارش مهر طباطبایی نژاد در ادامه سخنان خود تحریم های دشمن را تکراری خواند و گفت: دشمن به بن بست رسیده است و به طور مکرر اقدام به تحریم چیزهایی می کند که در گذشته تحریم شده است.

دشمن به دنبال تفرقه افکنی میان دانشمندان و روحانیون است

امام جمعه اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت سالروز شهادت آیت‌الله دکتر مفتح و ۲ تن از پاسداران همراه وی بیان داشت: این روز با نام روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری گردیده است.

وی ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران از دیرباز در تلاش بوده تا یک تفرقه افکنی میان اندیشمندان کشور که روحانیان و دانشگاهیان را شامل می شود داشته باشند؛ که هنوز نیز در این خصوص فعالیت می کنند

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار