کد خبر: ۴۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تامین اقلام اساسی مردم آذربایجان غربی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش آرانیوز، بهنام شهدی صبح چهارشنبه در جلسه تنظیم بازار آذربایجان غربی با بیان اینکه هم اکنون هیچ کمبودی در تامین اقلام اساسی مردم استان وجود ندارد افزود: اگر کمبودی در این خصوص وجود داشته باشد امکان افزایش قیمت در برخی کالاها وجود دارد و باید تامین به موقع اقلام اساسی مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه افزایش هر گونه قیمت در کالاهای اساسی ممنوع بوده و در صورت مشاهده قانونی برخورد می شود عنوان کرد: در حال حاضر نظارت و بازرسی بر بازار استان تشدید شده و بزودی کانکس‌های بازرسی بازار در نقاط مختلف شهرهای آذربایجان‌غربی جاگذاری می‌شود.

شهدی با اشاره به اینکه این کانکس ها به منظور افزایش میزان نظارت و بازرسی از اصناف مختلف استان مستقر می شوند اظهارداشت: تمامی تدابیر لازم برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در بازار باید اندیشیده شود و تیم‌های نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بر روند قیمت کالاها در بازار بیش از پیش نظارت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر بکارگیری نیروهای بازرس افتخاری و تامین نیروی انسانیب مورد نیاز در این بخش افزود: نهادهای ذیربط باید تلاش کنند مردم متوجه شوند که نظارت جدی بر بازار صورت می‌گیرد و نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

شهدی نظارت بر تامین سهمیه گاز مایع شهری توسط شرکت نفت برای مصرف کنندگان واقعی و نیز لزوم برخورد با واسطه گران غیرمجاز فروش گاز مایع شهری را نیز مورد تاکید قرار داد و از گمرک خواست تا هر چه سریعتر نسبت به روانسازی پروسه صادرات سیب در پایانه های مرزی اقدام کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه سه عامل اصلاح قیمت بنزین، افزایش نقدینگی و نوسانات نرخ ارز در التهاب بازار تاثیر می گذارند افزود: دستگاههای مسئول مراقبت کنند تا با سودجویی برخی افراد فضای آرام بازار ملتهب نگردد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار