کد خبر: ۴۹۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
در حالی تنها یک روز از مهلت ثبت‌نام داوطلبان حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده که قرار است فردا بخشی از محبوب ترین چهره های استان برای شرکت در این کارزا از حوزه های انتخابیه خود و یا وزارت کشور اقدام به نام نویسی کنند.

به گزارش اختصاصی آرانیوز(حوزه تهران) افراد مختلفی از جمله جوانان، افراد با تجربه و شخصیت‌هایی که پیش از این مسؤولیت‌های مختلفی در دستگاه‌های استان و کشور داشته‌اند، برای شرکت در این فراخوان ملی به ستادهای انتخاباتی مستقر در شهرستان‌ها و وزارت کشور مراجعه خواهند کرد تا پروسه ثبت‌نام خود را تکمیل سازند.

بر همین اساس، خبرنگاران پایگاه خبری آرانیوز مستقر در شهرستان ها و وزارت کشور گزارش‌های مختلفی را از حال و هوای این فرآیند تهیه کردند.

با وجود اینکه لیست های انتخاباتی متعدد و نیز ائتلاف های مختلفی در حال رشد و نمود هستند. با چهره هایی مطرح در زمینه های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، رویدادی عظیم را رقم خواهد شد. انتخابات مجلس شورای اسلامی در حال قرار است اسفندماه برگزار شود که لیست جالب و قابل توجه ای از مردان کارآمد رامی توان در آن دید.
 

محمد بهمئی اما یکی از چهره های جوان و خوش آتیه خوزستانی است که در عین جوانی ، تجارب ذیقیمت و ارزشمندی را در سال های اخیر در عرصه های مختلف مدیریتی و نظارتی بدست آورده است.

محمد بهمئی از شهرستان های رامهرمز و رامشیر زادگاه سلمان فارسی سفیر توسعه و اشتغال وارد عرصه انتخابات شد

نگاهی گذرا به سوابق و کارنامه اجرایی و مدیریتی حاج محمد بهمئی میتواند همچون چراغی باشد تا هر انسان منصفی را به ضرورت استفاده بیشتر از نیروی جوانی ، تجارب ، تخصص و تعهد وی در عرصه های مختلف مدیریتی در نظام جمهوری اسلامی اقناع کند.

g82_69e07428-67a0-4d84-b4ab-87e565f91c5d.jpg
مدیرتوسعه و سرمایه گذاری مناطق نفت مرکزی ایران، رییس حراست شرکت حفاری شمال ، مدیر بازرگانی شرکت حفاری شمال ، مدیر پژوهش شرکت حفاری شمال ،مدیر بازرسی و ارزیابی عملکرد حراست شرکت ملی نفت ایران، مدیر برنامه ریزی حراست شرکت ملی نفت ایران، مدیر حراست شرکت بهینه سازی سوخت ، نماینده ویژه مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران ،مشاور مدیر عامل و مدیر حراست شرکت مهندسی و توسعه نفت ،نماینده ویژه کمیسیون انرژی در کمیته برداشت از مخازن هیدروکربوری، مشاور مدیر عامل در امورهماهنگی های ویژه شرکت ملی حفاری ایران ،مشاور معاون امور تولید در شرکت ملی نفت ایران ،گوشه ای از سوابق و رزومه کاری حاج محمد بهمنی است.
او از جوانان مستعد و پرتلاش است که در مدیریت ، عملیات ، تولید و حوزه های فنی در شرکت های مهم و بزرگ نفتی دارای سمت های حساس بوده است.
خبرهایی از کاندیداتوری حاح محمد بهمئی از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به گوش می رسد . این خبر موجی از امیدواری و تحرک را در میان اقشار مختلف مردم این دو شهر از استان خوزستان بوجود آورده است.


اهواز با چهره هایی سرشناس
حوزهٔ انتخاباتی اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی سه نماینده دارد. اما از آنجایی که در بین کاندیداها نمی توان نسبت به چهره های سرشناس و توانمند بی تفاوت بود، پایگاه خبری آرانیوز اقدام به معرفی چهار گزینه برجسته برای حضور در رقابت های انتخاباتی کلانشهر اهواز را دارد.

علیرضا کاظمی از شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، کارون و باوی با سردار اشتغال وارد عرصه انتخاباتی می‌شود

k25t_e86f9a06-ff63-48e9-800f-ebbec4c06868.jpg

علیرضا کاظمی دارای دانشجوی دکترای مدیریت بازرگانی، فوق لیسانس مهندسی صنایع، فوق لیسانس مدیریت اجرایی و لیسانس مهندسی نفت است. او همچنین در زمینه اجرایی و مدیریت ۲۵ سال سابقه کار دار و پیش از این عضو هیئت مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت لوله سازی اهواز، عضو هیئت مدیره شرکت لوله سازی و ماشین سازی ایران، مشاور امور بین الملل و فاینانس شرکت ملی نفتکش ایران، قائم مقام مدیریت طرح های عمرانی مناطق نفت‌خیز گاز شرکت ملی نفت ایران، عضو هیات مدیره شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه، رئیس امور سرمایه گذاری معاونت امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه، عضو هیئت مدیره شرکت توسعه اقتصادی پایندگان، رئیس هیئت مدیره گروه توسعه اقتصادی پایندگان، سرپرست معاونت امور مجامع وزارت نفت، رییس انجمن دوستی ایران و عمان و مدیرعامل گروه توسعه اقتصادی پایندگان را نیز در سوابق خود دارد.

حمید زنگنه مرد عمران و پر توان وارد عرصه انتخاباتی می آید 

9db2_137c32bf-28df-47fe-98f3-a8d8dc240a5b.jpg

این چهره پرتوان و پرتلاش خوزستانی اینبار در حالی پا به میدان رقابت های انتخاباتی می گذارد که همراهی بخش عمده از مردم خوزستان را در کنار خود دارد. او با ارتباط خوبی که با دیگر اقوام خوزستانی دارد توانسته به خوبی جایگاه برجسته ای در استان پیدا کند. حمیدزنگنه مسئولیت شهرداری اهواز، نمایندگی مردم اهواز در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی و نائب رئیسیی کمیسیون عمران مجلس را بر عهده داشته است.

hl8_6ae3287e-ffca-4986-bee3-0190d709c08b.jpg
زنگنه که همواره برای مردم در تلاش بوده و هست وجه بسیار مناسبی را در بین مردم استان و بخصوص اهالی مناطق محروم اهوار دارد. او در یکی از محلات محروم اهواز با نام 20 متری شهرداری بزرگ شد و پس از آن در دوران دفاع مقدس به عنوان یک رزمنده و تلاشگر به دفاع از آرمانهادی جمهوری اسلامی پرداخت.


سید کریم حسینی از شهرستان‌های اهواز حمیدیه کارون باوی دکتر نجیب و محبوب وارد عرصه انتخابات می شود

نتیجه تصویری برای سید کریم حسینی خوزستان

سیدکریم حسینی نیز با همراهی و تلاش جریان های مختلف سیاسی در نهایت پا به میدان انتخاباتی گذشته تا چشم اندازی روشن برای استان خوزستان و بخصوص حوزه انتخابیه اهواز رقم زده شود.
حسینی سوابق اجرایی متعددی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است پیش از این به عنوان معاون استاندار انجام وظیفه کرده بود. او همچنین یکی از تاثیرگذاران حوزه جریان اصولگرایی در استان خوزستان بحساب می آید و توانسته است در زمینه انتخابات شورای شهر اهواز نیز عملکرد قابل توجه ای برای جبهه اصولگرایی را داشته باشد.
این پزشک برجسته خوزستان همچنین به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان خوزستان در حوزه اجماع سیاسی در بین جریان های استان خوزستان نیز عملکرد قابل توجه و بسیار درخشانی داشته است.

سید رضا فلاحی مقدم از شهرستان‌های اهواز حمیدیه کارون باوی نامی آشنا و وارد عرصه انتخاباتی می شود/ چهار دهه خدمت/ جوان گرایی ویژکی ناجی اهواز/ فلاحی مقدم برای مبارزه با فساد پا به میدان رقابت های انتخاباتی می گذارد 
سید رضا فلاحی مقدم سال ها است که این نام در بین مردم اهواز به عنوان یکی از محبوب ترین چهره ها شناخته می شود. چهره ای که توانسته با تمام توان و تلاش در مقابل زیاده خواهی هایی که در دوره های سوم شورای شهر اهواز وجود داشت، مقابله کرد و از خود ایستادگی نشان داد.

tvpk_421624bb-3e40-42f7-96fc-f8dc63d13c8c.jpg


حجت الاسلام فلاحی مقدم در دوران شورای شهر سوم عملکرد قابل توجه ای در زمینه با مبارزه با فساد داشته که نیاز است بیش از پیش برای مردم تبیین شود.
فلاحی مقدم امروز در حالی وارد میدان رقابت های انتخاباتی می شود که در این دوره مبارزه با فساد بیش از پیش نیاز ضروری در استان خوزستان است.

او دارای تحصیلات حوزوی (خارج فقه و اصول) و همچنین دارای مدرک کارشناسی علوم قرآن و حدیث از دانشگاه شهید چمران اهواز و کارشناسی ارشد تاریخ تشیع دانشگاه پیام نور قم می باشد.

خلاصه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی فلاحی مقدم به شرح زیر است :

 تحصیلات :
حوزوی) خارج فقه و اصول
دانشگاهی) کارشناسی علوم قرآن و حدیث دانشگاه شهید چمران اهواز/
کارشناسی ارشد تاریخ تشیع دانشگاه پیام نور قم

خلاصه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی :

 حضور داوطلبانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل گردان جعفر طیار (س) اهواز (۶۷-۶۵)

 آغاز تحصیل در حوزه علمیه امام خمینی اهواز (۱۳۷۰)

 مدیر دوره های فرهنگی در شرکتها و سازمان های مختلف از جمله شرکت فولاد خوزستان، شرکت آبفا، شرکت فولادکاویان و... در خوزستان (۷۷-۷۰)

 مدیر سازمان ملی جوانان در استان خوزستان (۸۵-۸۴)

 مشاور و رئیس گروه مشاوران جوان استاندار خوزستان (۸۵-۸۴)

 نمایندگی مردم در سومین دوره شورای اسلامی شهر اهواز (۹۰-۸۶)

 رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اهواز (۸۹-۸۶)

 ریاست شورای اسلامی کلانشهر اهواز (۹۰-۸۹)

 نماینده شورای اهواز در شورای اسلامی استان خوزستان (۹۰-۸۶)

 نماینده شورای استان خوزستان در شورای عالی استان ها (۹۰-۸۶)

 عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای عالی استانها

 نماینده شورای عالی استان ها در شورای حل اختلاف شوراهای کل کشور (۹۰-۸۶) که اعضای این جلسه عبارت بودند از:
- معاون رئیس جمهور
- معاون وزیر کشور
- معاون دادستان کل کشور
- معاون دیوان عدالت اداری
- دو نماینده مجلس
و سه نماینده از شورای عالی استانها
*
 معاونت برنامه ریزی مرکز تولید اندیشه و پاسخگویی به سوالات و شبهات سازمان بسیج (۹۱-۹۰)

 مسئول دبیرخانه و دبیر شورای محتوایی صالحین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سال ۹۲ تا سال ۹۶
که اعضای این دبیرخانه به شرح زیر بودند :
۱– نماینده محترم ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

۲– جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

۳– نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین

۴– معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین

۵– رییس پژوهشگاه علمی امام صادق(ع) وابسته به سپاه پاسداران

۶– رئیس مرکز مدیریت تامین محتوای صالحین بسیج
به اضافه ی سه عضو حقیقی

۲۰) مدیر دوره های فرهنگی، آموزشی قوه قضاییه از سال ۹۶ تاکنون

 

آبادان شهری راهبردی/سعدون زاده از کربلای ایران آبادان طلوع می کند/قدر زر، زرگر شناسد قدر گوهر گوهری/ استقبال برخی مردم و نخبگان و اساتید؛جوادسعدون زاده از آبادان وارد عرصه انتخابات می شود

bwxp_c02d290c-4d30-4aa7-bcfd-1927280529bf.jpg

جواد سعدون زاده را هم می توان یک مدیر اجرایی و هم می توان یک چهره خوشنام دانشگاهی دانست. او که در دوره های هفتم و نهم ، نمایندگی مردم آبادان را بر عهده داشته است، عملکرد های قابل توجه ای در زمینه اقتصادی در خدمت به مردم این منطقه برجا گذاشته است.
سعدون زاده در حالی قرار است برای شرکت در رقابت های انتخاباتی وارد میدان شود که این روزها حوزه انتخابیه آبادان بیش از پیش به چهره ای سرشناس برای رسیدگی به مطالبات مردم نیاز دارد. از جمله این مطالبات زیاده خواهی های برخی مدیران ناکار آمد در آبادان است.
این مدیر توانمند کشور همچنین معاونت امور حقوقی و مجلس وزارت علوم را نیز در کارنامه اجرایی خود داشته است که در این بین می توان به اصلاح برخی قوانین وزارت علوم اشاره کرد.

 

سامری جانباز هشت سال دفاع مقدس از شهر هشت سال دفاع مقدس خرمشهر/سامری مرد خستگی ناپذیر چهره مردمی و محبوب وارد عرصه انتخابات می شود 
عبدالله سامری نمایندهٔ دورهٔ نهم و دهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی از حوزهٔ انتخابیهٔ خرمشهر در استان خوزستان است.

نتیجه تصویری برای سامری مجلس
خدمات سامری طی 8 سال نمایندگی مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی اقدامات تاثیرگذاری را در این حوزه انتخابیه رقم زده است و همچنان او با ساده زیستی و مردم داری در بین همشهریان خود زندگی می کند.
عملکرد روشن و شفاف او در بهبود و پایداری آب شرب این شهرستان زبانزد است و همچنان در تلاش برای ارتقاء کیفیت آب در روستاهای این شهرستان تلاش می کند.
مردم داری این نماینده مجلس از جمله ویژگی های شاخص او است که همواره مورد احترام و اقبال اهالی حوزه انتخابیه خرمشهر است.

ساعدی فرزند کرخه(کاری کنید که بماند ونه کاری کنید که بمانید)/مردم ولایتمدار دشت آزادگان وهویزه این بار هم توفیق خدمتگذاری را برای فرزند کرخه را می دهند و با اقتدار برای کاندیدا مجلس شورای اسلامی از شهرستانها دشت آزادگان وهویزه وارد عرضه انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی می شود/( تولدی دوباره)/قطار توسعه در دشت آزادگان وهویزه ادامه داردقاسم ساعدی که هم‌اکنون بعنوان نمایندهٔ دشت آزادگان و هویزه، در دورهٔ دهم مجلس شورای اسلامی فعالیت می‌کند

وی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد جامعه‌شناسی است و در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی، توانست با پشتوانه رای بسیار خوبی به مجلس راه پیدا کند.

نتیجه تصویری برای ساعدی مجلس شورای اسلامی
ساعدی هیچگاه نه در صحنه سیاست و نه در صحنه نمایندگی مردم تک روی نکرده و این عامل باعث شده تا به او لقب فرزند خوزستان از کارون تا کرخه را بدهند. او همیشه توسعه را منطقه ای ندیده و همیشه استانی و ملی تصمیم گیری کرده و در معادلات حضور داشته است.
او به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان عملکردها و دستاوردهای موفقی در زمینه ارتقا شاخص های اقتصادی و توسعه ای استان داشته است تا جایی که این نماینده مجلس در جریان سیل با حضور مداوم و مقتدر خود دوشادوش مدیران دولتی به کنترل سیلاب کمک کرد و بعد از آن برای جبران خسارت ها تلاش ها و پیگیری های متعددی را از خود نشان داد.

ماهشهر، آغاجاری، بندرامام، هندیجان(سرداری از جنس غیرت و شجاعت می آید/استقبال مردم ولایتمدار ماهشهر از حیات مقدم استاندار سابق خوزستان

تصویر مرتبط
تقریبا می توان گفت طی یک دهه اخیر، استان خوزستان در انتظار حضور سردار امیر حیات مقدم و بازگشت او به عرصه سیاست بوده است. او به عنوان مدیری توانمند در همه زمینه ها، خاص بوده است.
حیات مقدم از مهرماه سال 1394 تا تیرماه 1396 استاندار خوزستان بود. اقتدار این چهره سرشناس نظامی تحولات با ارزشی در استان خوزستان را رقم زد که در نهایت منجر به باز شدن مسیر توسعه خوزستان به سمت دروازه های پیشرف و آبادانی شد.
در دوران حیات مقدم ، استان خوزستان فعالان اقتصادی به این استان سرآزیر شدند و به همان اندازه کارگاه های تولیدی ایجاد شد و نرخ بیکاری تا حد چشم گیری کاهش یافت.
او هم‌اکنون ریاست پژوهشکده امنیت ملی کشور را برعهده دارد. حیات مقدم دانش‌آموخته کارشناسی حقوق و کارشناسی ارشد مدیریت است. وی فعالیت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز کرد و در طول جنگ ایران و عراق از اعضای سپاه پاسداران بود و پس از جنگ به فرماندهی قرارگاه سازندگی قائم منصوب شد و در دوره‌ای نیز رئیس شورای برنامه‌ریزی نیروی زمینی سپاه پاسداران بود. او در اواخر دهه ۱۳۷۰ نیز رياست ستاد قرارگاه پدافند هوایی كشور را برعهده داشت. وی از ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴ جانشین فرماندهی نیروی هوایی سپاه پاسداران را برعهده داشت. حیات مقدم دارای درجه سرتیپ تمامی می‌باشد.

پاپی‌زاده همچنین با دستاوردهای اخیر مورد تاییدبرخی مردم و اقوام است از دزفول وارد عرصه‌ انتخاباتی می‌شود

نمایندهٔ دورهٔ نهم و دهم مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی از حوزهٔ انتخابیهٔ دزفول در استان خوزستان است.

نتیجه تصویری برای پاپی زاده دزفول
او هم‌اکنون عضو کمسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و سخنگوی این کمیسیون می‌باشد. تحصیلات وی، کارشناسی زراعت و اصلاح نباتات از دانشگاه لرستان و کارشناسی ارشد مدیریت کشاورزی از دانشگاه تبریز است.
مهمترین دستاورد اخیر این نماینده فعال خوزستان در مجلس شورای اسلامی راه اندازی مرز هوایی دزفول است که از این طریق به رونق اقتصادی جهت صادرات محصولات کشاورزی به مقصد کشورهای اواسیا و بخصوص کشور روسیه منجر می شود.


مسجدسلیمان لالی و اندیکا و هفتگل با اسماعیل جلیلی مرد اقتصاد از شهر اولین ها وارد عرصه انتخاباتی می شود

اسماعیل جلیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکترای مدیریت استراتژیک را از دانشگاه تربیت مدرس اخذ نموده است. وی همچنین سابقه بیش از یک دهه تدریس در دروس مرتبط با مدیریت، در رشته‌های کارشناسی مدیریت، مهندسی صنایع و حسابداری در دانشگاه آزاد اسلامی را نیز دارا می‌باشد.

نتیجه تصویری برای جلیلی اقتصاد
وی در انتخابات دورهٔ نهم مجلس شورای اسلامی، به صورت مستقل و با پشتیبانی نیروهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، با کسب اکثریت آرا به مجلس راه یافت.به اذعان کارشناسان وی یکی از موثرترین نمایندگان استان خوزستان در مجلس نهم مجلس شورای اسلامی و نمایندگان ادوار در حوزه انتخابیه بودند.از اقدامات وی در دوره نهم مجلس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
استفاده از ظرفیت اعتبارات ملی و استانی در زیر ساخت راهها بین شهری و روستایی.راه اندازی کارخانه آلومینیم، پیگیری تامین منابع فاینانس و خوراک پتروشیمی، تصویب پالایشگاه ان جی ال 1700، راه اندازی باند و اجازه پرواز به فرودگاه مسجدسلیمان،راه اندازی و تامین و تجهیز بیمارستان جدید مسجدسلیمان و طرح های آبرسانی و گازرسانی شهری و روستایی در شهرستانهای حوزه انتخابیه، بهره گیری از ظرفیت نیروی انسانی و مدیران بومی توانمند در استان و شهرستان‌های حوزه انتخابیه
از یک سو، موافقت و تلاش برای تصویب طرحها و لوایح ملی و بین المللی موثر و از سوی دیگر، حضور در محافل بین‌المللی.
گزیده‌ای از پیگیری‌های اسماعیل جلیلی به عنوان نمایندهٔ مجلس نهم، در مجموعه‌ای تحت عنوان «نهصد روز وکالت؛ از تابستان ۱۳۹۱ تا زمستان ۱۳۹۳» به صورت الکترونیکی منتشر شده است. او هم اکنون معاون پارلمانی وزیر اقتصاد و دارائی است.

اندیمشک در انتظار دو چهره خوشنام رقابت نفس گیر بین دارایی و قلاوند
صید عیسی دارایی نمایندهٔ دورهٔ نهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون سیاست داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی از حوزهٔ انتخابیهٔ اندیمشک در استان خوزستان است.

نتیجه تصویری برای دارایی اندیمشک مجلس
سه ماه از شروع جنگ ایران و عراق می‌گذشت که وارد جنگ شد و تا پایان جنگ حضور داشت، در ۱۱ بهمن ۱۳۶۶ زمانی که برای شناسایی شهر علی غربی عراق در استان کوت عازم مأموریت شد، پس از درگیری بین نیروهای ایرانی و عراقی در حالی که به مجروح شده بود به اسارت نیروهای عراقی درآمد و پس از تحمل ۳۲ ماه اسارت در تاریخ ۷ آذر ۱۳۶۹ به ایران بازگشت.
با پایان یافتن جنگ، دارایی فرماندهی انتظامی استان‌های کردستان، کرمان و خوزستان را برعهده گرفت.

هاشم خنفری برای نجات تالاب و اشتغالزایی و استفاده از شرکت اروندان برای جوانان وارد عرصه انتخاباتی می شود

دكتر هاشم خنفري نیز چهره دیگری است که قرار است از شهرستان شادگان وارد عرصه رقابت های انتخاباتی شود. او دارای دكتري حقوق عمومي، کارشناسی مديريت بازرگاني و استاد دانشگاه هاي آزاد اسلامي، پيام نور و علمي كاربردي به مدت ٩سال است.

y11p_0a2b83a4-6985-46c9-acd5-b1754b04bd52.jpg

سوابق مديريتي وإجرائي وی به شرح زیر است: 

١- شهردار الوان شوش

٢- رئيس اداره امور بيمه اي اداره كل تعاون كار ورفاه اجتماعي خوزستان

٣- رئيس اداره تعاون شهرستان شادگان

٤- نماينده وزارت كار ورفاه در هيّئت تشخيص
٥- عضو شوراي مركزي جمعيت هلال احمر شهرستان و عضو مجمع استان

٦- مشاورمديركل ومسئول پيگيري هاي ويژه اداره كل تعاون كار و رفاه اجتماعي خوزستان
٧- مشاور ناظر مجلس شوراي اسلامي در كارگروه اشتغال استان
٨- كارشناس مسئول تعاون اداره كل
٩- كارشناس امور فرهنگي اداره كل
١٠-عضو مجمع مشورتي توسعه استان
١١- كارمند شبكه بهداشت ودرمان به مدت ٥ سال

١١-سنوات خدمت١٩ سال
١٢-سنوات مديريت١٣ سال

سوابق اجتماعي سياسي
١- داوطلب نمايندگي مجلس از حوزه انتخابيه شادگان دوره نهم بعنوان نفر دوم وبا اختلاف ٣١٦ راي با منتخب
كه اراي كسب شده ٢١٦٨٣ رأي
٢- داوطلب نمايندگي مجلس دوره دهم
با كسب ٢٣٢٥٤ رأي بعنوان نفر دوم


شهرهایی که چهره های سرشناس آنها در آینده معرفی می شوند
در بین همه بررسی های میدانی که این پایگاه خبری دارد، در تلاش هستیم تا با تحقیقات میدانی و راست آزمایی هایی که در پیش گرفته ایم، تصمیم بر این است تا دیگر گزینه های شایسته استان که قرار است از حوزه های انتخابیه، بهبهان، شوشتر و شوش را به مردم معرفی کنیم.
انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی اسفندماه امسال قرار است به صحنه رقابت های انتخاباتی تبدیل شود که این پایگاه خبری تمام رفتارهای کاندیداهای که برای رسیدن به این کرسی با ارزش در رقابت هستند را رصد و به اطلاع مخاطبان می رساند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار