کد خبر: ۴۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
چهارمین روز ثبت نام انتخابات یازدهمین دوره مجلس در سایت فرمانداری تهران واقع در مصلای امام خمینی(ره) در حالی آغاز شد که چهره‌های اصلاح‌طلب ترافیک بیشتری برای نام نویسی دارند.

به گزارش آرانیوز، چهارمین روز ثبت‌نام از داوطلبین انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی فرمانداری تهران صبح امروز(چهارشنبه) در مجموعه چهل‌سرای مصلای امام خمینی(ره) آغاز شد.

اصلاح‌طلبی که تمایلی به انتشار خبر ثبت‌نامش در انتخابات نداشت

*«ابوالفضل سروش» نماینده مردم تهران در مجلس دهم و عضو فراکسیون امید در ساعات ابتدایی ثبت‌نام به فرمانداری تهران آمد و برای مجلس یازدهم نام‌نویسی کرد.

نکته قابل توجه پس از حضور سروش در فرمانداری، عدم تمایل وی برای پاسخ به خبرنگاران بود، او در پاسخ به مهر می‌گوید: «مصاحبه نمی‌کنم و حتی تمایلی برای خبری شدن ثبت‌نام خودم هم ندارم.

حضور مجدد آقاتهرانی در سایت فرمانداری تهران

*«مرتضی آقاتهرانی» دبیرکل جبهه پایداری هم که روز گذشته برای ثبت‌نام در انتخابات به فرمانداری آمده بود، امروز هم مجددا به فرمانداری مراجعه کرد. ظاهرا کارت ملی آقاتهرانی قدیمی بوده و باید از ثبت احوال رسید می‌گرفته است.

نماینده اصلاح‌طلب: معلوم نیست لیست امیدی در کار باشد

*«بهروز بنیادی» نماینده کاشمر در مجلس دهم با حضور در مجموعه چهل سرای مصلی امام خمینی (ره) برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

بنیادی که نماینده اصلاح طلب مجلس است در پاسخ به خبرنگار مهر می‌گوید: «می‌خواهم از تهران ثبت نام کنم تا ببینم چه می‌شود.»

او درباره احتمال قرار گرفتنش در لیست اصلاح‌طلبان تاکید می‌کند: «فعلا ثبت‌نام می‌کنیم تا بعدا تصمیم‌گیری شود. البته هنوز معلوم نیست لیست امیدی در کار باشد»

بنیادی درباره منابع مالی تبلیغات انتخاباتی‌اش هم می‌گوید: «این موضوع یکی از مطالبات مردم است و اگر به مرحله تبلیغات برسم، حتما منابع مالی تبلیغات کمپین خود را اعلام می‌کنم.»

خباز: مجلس دهم پایین‌ترین نمره را در همه ادوار مجلس دارد

*«محمدرضا خباز» استاندار سابق سمنان و خراسان شمالی و نماینده دور هشتم مجلس نیز حضور در سایت فرمانداری تهران در مصلی امام خمینی(ره) حاضر شد و برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.
وی در پاسخ به خبرنگار مهر گفت: «از حوزه انتخابیه تهران برای مجلس ثبت نام می‌کنم.»

خباز که چهار دوره به نمایندگی از مردم کاشمر در مجلس بوده است در پاسخ به این سوال که آیا در لیست اصلاح‌طلبان قرار خواهید گرفت یا خیر، اظهار کرد: «بنده هنوز مذاکره‌ای با گروه یا فردی برای قرارگیری در لیست نداشته‌ام.»

او درباره شفافیت مالی ستاد انتخاباتی خود، تصریح کرد: «بنده از همان مقطع که در مجلس بودم به دنبال شفافیت بودم. شفافیت مالی بسیار خوب و نیاز کشور است. شفافیت را حتی در بحث آراء نمایندگان نیز باید ببینیم.»

استاندار سابق سمنان و خراسان شمالی در پاسخ به سوالی درباره عملکرد مجلس دهم گفت: «متاسفانه مجلس دهم در طول تمامی ادوار بعد از انقلاب اسلامی عملکرد خوبی نداشته و نمره پایینی می‌گیرد.»

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار