کد خبر: ۴۹۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: در مجموع از روز گذشته تاکنون ۱۵۵۱ نفر در انتخابات ثبت‌نام کردند که نام نویسی هزار و ۲۶۵ نفر از آنها قطعی شده است.

به گزارش آرانیوز، سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور بعد از ظهر امروز(دوشنبه) در جمع خبرنگاران گفت: امروز از ساعت ۸ صبح همکاران من در ستاد ثبت نام، کار خود در فرمانداری‌ها و وزارت کشور آغاز کردند.

وی ادامه داد: تا این لحظه ۶۰۵ نفر از داوطلبان به ستاد ثبت نام مراجعه کردند و ۳۸۰ نفر از این داوطلبان ثبت نام نهایی کرده و مابقی در حال ثبت نام هستند و مدارکشان توسط متصدیان در حال بررسی است و در زمان کوتاهی مدارک این افراد نیز بررسی خواهد شد.  

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: در مجموع از روز گذشته تاکنون ۱۵۵۱ نفر ثبت نام کردند که هزار و ۲۶۵ نفر از آنها ثبت‌نام قطعی کردند و مابقی در حال ثبت نام هستند.

وی اظهار داشت: ۹۱ درصد از داوطلبان تاکنون از آقایان و مابقی از خانم‌ها هستند.

موسوی گفت: از همه داوطلبان درخواست می‌کنم که شرایط خود را با قانون و ضوابطی که در اطلاعیه های ستاد انتخابات منتشر شده است مطابقت داده و مدارک مورد نیاز را تهیه نمایند و بعد از آن به ستاد انتخابات یا فرمانداری‌ها مراجعه کنند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: داوطلبان تا شانزدهم آذرماه فرصت داردند که مدارک خود را کنترل و سپس برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار