کد خبر: ۴۹۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
دومین روز ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح امروز در محل ستاد انتخابات در وزارت کشور آغاز شد.

به گزارش آرانیوز، دومین روز ثبت نام از داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح امروز(دوشنبه) در محل ستاد انتخابات در وزارت کشور آغاز شد.

وزیر کشور روز گذشته طی بخشنامه‌ای به فرمانداران سراسر کشور دستور آغاز فرآیند ثبت‌نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را صادر کرد.

طبق اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور، روز گذشته ۷۸۹ داوطلب حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ثبت نام قطعی کردند. «محمدحسن قدیری ابیانه»، «محسن علیجانی» نماینده فعلی مردم تهران و «حجت‌الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی» نماینده دوره های هشتم و نهم مجلس ازجمله مطرح‌ترین چهره‌هایی بودند که روز گذشته با حضور در وزارت کشور برای انتخابات ثبت نام کردند.

ثبت نام دو نماینده ادوار مجلس 

*«سید هادی مقدسی» نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی و رئیس اسبق کمیسیون اجتماعی از جمله چهره‌های سابق پارلمانی بود که با حضور در ستاد انتخابات کشور از حوزه انتخابیه بروجرد ثبت نام کرد.

*«حمیدرضا پشنگ» از اعضای سابق مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان و نماینده مردم خاش در مجلس هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی نیز صبح امروز به وزارت کشور آمد و از حوزه انتخابیه خاش ثبت نام کرد.

پشنگ: حزب من حزب‌الله است

حمیدرضا پشنگ پس از طی مراحل ثبت نام در ستاد انتخابات کشور به جمع خبرنگاران آمد و در پاسخ به این سئوال که کدام حزب و گروه سیاسی از شما حمایت خواهد کرد، گفت: «من عضو هیچ حزبی نیستم، حزب من حزب‌الله است!» 

وی در خصوص منابع مالی‌اش برای هزینه انتخاباتی نیز گفت: «من در انتخابات مجلس هفتم، هشتم، نهم ریالی برای انتخابات خرج نکردم؛ فرهنگی بازنشسته هستم و اموال پنهانی ندارم.»

*«محمد سعید احدیان» مدیر مسئول روزنامه خراسان و عضو حزب عدالت و توسعه[نزدیک به قالیباف] به وزارت کشور  آمد و برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس ثبت نام کرد. 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار