کد خبر: ۴۹۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: استان همدان برای برگزاری انتخابات اسفندماه سال جاری آماده است.

به گزارش آرانیوز، مصطفی آزادبخت عصر پنج شنبه در کارگاه آموزشی اعضای ستاد انتخابات استان همدان که با حضور فرمانداران و مسئولان ستادهای انتخابات شهرستان ها برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، داشتن روحیه بسیجی را شرط لازم برای موفقیت در پیمودن ادامه مسیر انقلاب اسلامی دانست.

مصطفی آزادبخت با بیان اینکه در استان همدان با نقش آفرینی تک تک همکاران درگیر در برگزاری انتخابات، بستر را برای این حماسه ملی مساعد می بینیم، ارائه آموزش های لازم درخصوص کار با سامانه جامع انتخابات را مقدمه ای ضروری برای برگزاری انتخابات سالم دانست.

وی خاطرنشان کرد: مکانیزه شدن مراحل مختلف انتخابات و درج اطلاعات در سامانه جامع انتخابات وزارت کشور، گرچه منجر به تسریع در انتقال اطلاعات می شود اما ظرافت ها و پیچیدگی هایی هم دارد که احاطه بر آنها، برگزاری چنین دوره های آموزشی را می طلبد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان نیز در این کارگاه آموزشی با تقدیر از فرمانداران بخاطر حضور در این کارگاه مجازی در کنار کارشناسان آی تی فرمانداری های تابعه، افزود: همین پای کار بودن فرمانداران و پیش بینی موارد لازم، رمز موفقیت در انجام وظایف محوله تا انتخابات خواهد بود.  

ابوالقاسم الماسی گفت: سامانه جامع انتخابات وزارت کشور، ۲۵ فرآیند موردنیاز از ابتدا تا انتهای انتخابات را پوشش می دهد که بر این اساس، آشنایی و تسلط کامل اعضای ستاد انتخابات در استان متشکل از فرمانداران، بخشداران و سایر اعضا بر این سامانه لازم و ضروری است.

مدیرفناوری اطلاعات استانداری همدان نیز در رأس تیمی متشکل از کارشناسان سیاسی و انتخابات و کارشناسان فناوری اطلاعات بصورت ویدئوکنفرانس میزبان اعضای ستاد انتخابات در ده شهرستان استان همدان بود تا با مروری بر سامانه جامع انتخابات، مراحل درج اطلاعات در این سامانه از لحظه صدور دستور انتخابات تا ارسال صورتجلسه برگزاری انتخابات در شعب اخذ رأی به وزارت کشور را بصورت آزمایشی انجام دهند.

محمدحسن میرزایی با بیان اینکه زمان شروع انتخابات در استان همدان در انتخابات گذشته، از دقایق اولیه شروع رأی گیری بوده است، ابراز امیدواری کرد: با تمهیدات اندیشیده شده در انتخابات اسفند ۹۸، این زمان دقیقاً زمان شروع انتخابات یعنی ۸ صبح خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار