کد خبر: ۴۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
بوشهر - مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی است.

به گزارش آرانیوز، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر یکشنبه در نشست علمای شیعه و روحانیون اهل سنت استان در کنگان، تبلیغ و ترویج اسلام ناب محمدی به عنوان مبنای وحدت و نیز نقش علما در تبیین گام دوم انقلاب را به عنوان محورهای برگزاری این نشست عنوان کرد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ابراز داشت: نظام اسلامی دستاوردهای عظیمی در عرصه‌های مختلف داشته است که مقام معظم رهبری در بخش اول بیانیه در هفت محور شامل ثبات و امنیت کشور و حفاظت از مرزها، پیشرفت در عرصه علم و تکنولوژی، مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش، بینش سیاسی آحاد جامعه، توزیع عادلانه امکانات کشور، افزایش عیار معنویت و اخلاق در فضای عمومی و ایستادگی در برابر مستکبران را به عنوان مهمترین دستاورد های هفتگانه نظام اسلامی بیان فرموده‌اند.

وی ضمن تبیین بخش‌های مختلف بیانیه افزود: در بخش دوم بیانیه حضرت امام خامنه‌ای راهبردهایی در راستای توسعه محورهای علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی و توجه به روابط خارجی با در نظر گرفتن تمام شئونات و سبک زندگی اسلامی در بندهای هفتگانه بیانیه گام دوم انقلاب ذکر فرموده‌اند.

حجت‌الاسلام سروستانی با تبریک میلاد پیامبر رحمت (ص) اضافه کرد: آحاد مختلف جامعه اسلامی باید تلاش کنیم سبک زندگی اسلامی با سیره نبوی در جامعه تقویت شود و همه اقشار جامعه به ویژه علما و روحانیون و همه فرق و مذاهب اسلامی که متعلق به انقلاب هستند به عنوان طلایه داران وحدت اسلامی بیانیه را به عنوان نقشه راه پیشرفت در جامعه تبیین کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تأکید کرد: از ظرفیت خانواده، مسجد، مدرسه و محافل و مجالس در جهت تبیین همه محورهای هفتگانه مورد تأکید رهبری استفاده کنیم تا شاهد پیشرفت جامعه اسلامی باشیم و اگر در این مسیر حرکت کنیم عزت از آن جامعه اسلامی خواهد شد.

حجت‌الاسلام سروستانی افزود: علما در طول تاریخ و نیز در چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی نقشی اثرگذار و بی‌بدیل داشته اند و امروز نیز وظیفه علما این است که برای تحقق دستورها و مطالبات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب همت گمارند.

وی تاکید کرد: رمز موفقیت ملت ایران تبعیت از ولایت امام (ره) بود و امروز نیز ادامه عزت ملی و اسلامی در تبعیت از مقام معظم رهبری است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار