کد خبر: ۴۹۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
اردبیل - نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: دشمنان با راه اندازی اختلافات مذهبی، سیاسی و قومی در بین مسلمانان به دنبال دستیابی به اهداف خبیثانه خود هستند.

به گزارش آرانیوز، آیت‌الله سیدحسن عاملی ظهر یکشنبه در جشن وحدت شهر اهل تسنن عنبران نمین عنوان کرد: دشمنان با هدف قرار دادن وحدت مسلمانان، اختلاف مذهبی، قومی و سیاسی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

به گفته وی مقابله با چنین رویکرد خبیثانه‌ای نیازمند انسجام بیشتر جامعه اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل یادآور شد: بهره گیری از قدرت فضای مجازی و کانال‌های ماهواره‌ای برای به خطر انداختن ارزش‌های دینی و دامن زدن بیشتر به اختلافات مذهبی با استفاده از ابزار رسانه از جمله اهداف دشمنان اسلام است.

عاملی تصریح کرد: بسیاری از افرادی که در پی ایجاد فاصله و سوء تبلیغ بین اهل تسنن و شیعه هستند، تنها به دنبال اختلاف افکنی بوده و آنان نه در زمره شیعه‌ها و نه در زمره اهل تسنن هستند.

وی ادامه داد: از بزرگترین گناه‌های بشریت می‌توان به ایجاد اختلاف بین گرایش‌های مختلف دینی و مذهبی اشاره کرد و افرادی که عامل چنین اقدامی شوند به کرامت و اخلاق انسانی خیانت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در ادامه به خدمات ارائه شده نظام در مناطق سنی نشین استان اشاره کرد و افزود: قدردان تلاش‌های دولت و مسئولان بابت برآورد سازی بسیاری از مطالبات مردم عنبران در سال‌های اخیر هستیم.

عاملی ادامه داد: به منظور رونق تولید و کارآفرینی مناسب جذب سرمایه گذاران جدید مورد نیاز بوده و در حوزه توسعه صادرات نیز صنایع دستی غنی موجود در شهر عنبران می‌تواند در بازارهای جهانی از جایگاه مناسبی برخوردار شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار