کد خبر: ۴۹۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
بجنورد- مدیر کل ثبت احوال خراسان شمالی گفت: با توجه به اینکه کارت ملی هوشمند جایگزین کارت های قدیمی شده است افرادی که برای ثبت نام به دفاتر مراجعه نکرده اند خدمات بانکی دریافت نمی کنند.

به زارش آرانیوزفعلی زاهدی نیا ظهر امروز اظهارکرد: افرادی که کارت ملی هوشمند خود را دریافت نکرده اند بعد از ثبت نام به هر فرد رسیدی تحویل داده می شود که ارائه آن در هر جایی به منزله ورود به سیستم ثبت احوال بوده و اطلاعات وی قابل نمایش است و مشکلی در خصوص دریافت خدمات ندارد.

وی افزود: از  ۶۷۴ هزار و ۹۹۹ هزار نفر جمعیت بالای ۱۵ سال واجد شرایط استان، ۶۰۷ هزار و ۶۴۸ نفر تاکنون برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کرده اند.

وی ادامه داد: از مجموع این تعداد ۳۰ هزار و ۳۱۳ نفر از ابتدای سال جاری تا کنون درخواست خود را برای دریافت کارت ملی هوشمند داده اند.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که ۷۲ هزار نفر از جمعیت بالای ۱۵ سال استان تا امروز اقدامی برای دریافت کارت ملی هوشمند نکرده اند.


مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی یادآور شد: این در حالی است که با وجود اطلاع رسانی مکرر  به چهار هزار و ۵۲۳ نفر هنوز هیچ یک از این افراد برای دریافت کارت ملی صادر شده خود اقدامی نکرده اند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار